دانلود WinZip System Utilities Suite 4.0.3.4 x64 – بهینه ساز ویندوز

دانلود WinZip System Utilities Suite 3.14.0.28 بهینه ساز ویندوز

 

دانلود WinZip System Utilities Suite

بهینه ساز ویندوز

 

WinZip System Utilities Suite x64 4.0.3.4 همواره سرعت بخشیدن به کامپیوتر و افزایش کارایی آن از دغدغه های کاربران به شمار می رود. این برنامه مجموعه ای کامل از ابزارهای بهینه سازی را در اختیار شما قرار می دهد که می تواند با استفاده از آن به بهینه سازی و پاکسازی قسمت های مختلف سیستم بپردازید.

شامل بیش از 20 برنامه مختلف برای بهینه سازی سیستم بوده و با رابط کاربری بصری خود گزینه های آسان و پرکاربردی را در اختیارتان قرار می دهد که می توانید به صورت خودکار آنها را به اجرا درآورید. هم اکنون می توانید نرم افزار WinZip System Utilities Suite را به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار :

– محافظت از سیستم در برابر خطاها و حذف داده های اساسی

– بهینه سازی سیستم

– امکان پاکسازی قسمت های مختلف

– رابط کابری بصری

– ارائه بیش از 20 نوع برنامه کاربردی

– اجرا به صورت خودکار

 

( برای مشاهده در ابعاد بزرگ بر روی عکس کلیک نمایید )

winzip-utilities



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– فایل WinZip System Utilities Suite_Loader.exe (موجود در فولدر Loader، که در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید قرار دارد) را در محل نصب برنامه کپی و اجرا کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 51 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR