دانلود بازی Prince Of Persia Classic v2.1 – بازی شاهزاده ایرانی برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Prince Of Persia v2.1 - بازی شاهزاده ایرانی برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Prince Of Persia Classic برای اندروید

دانلود بازی شاهزاده ایرانی برای اندروید

 

 

Prince Of Persia v2.1 یا همان شاهزاده ی فارسی پیش از نیز برای کامپیوتر عرضه شده است و اگر اهل بازی باشید ، به احتمال زیاد نسخه های مختلف آنرا تجربه کرده اید . در این بازی اکشن و تقریبا فانتزی ، شما وارد یکی ماجراجویی بزرگ میشوید و باید در دنیای گسترده و در برابر دشمنان مختلف ایستادگی کنید . مهمترین ویژگی بازی پرنس اف پرشیا ، وجود مسیرهای بسیار سخت و عبور از آنها میباشد که بخش عظیمی از گیم پلی را تشکیل میدهند و شما باید با انواع پرش ها ، غلط خوردن ها و حرکات آکروباتیک سریع ، از آنها عبور کنید و با استفاده از اجسام و اهرم های مختلف ، به هدفتان برسید .

طراحی محیط های مختلف بازی نیز کاملا متنوع است و شما از انواع معماری های ایرانی ، عربی و اروپایی در این بازی مشاهده میکنید . مبارزات جذابی نیز در این بازی درنظر گرفته شده است و شما میتوانید با شکست دادن دشمنان مختلف ، آیتم های جدیدی بدست بیاورید و مهارت های خود را افزایش دهید . شما میتوانید بازی Prince Of Persia را برای اندروید ، از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Prince_of_persia3

 

Prince_of_persia2

 

Prince_of_persia1

 

note - دانلود بازی Prince Of Persia Classic v2.1 - بازی شاهزاده ایرانی برای اندروید + دیتا پوشه ی دیتا بازی را در مسیر Sdcard/Android/Obb قرار دهید .

note - دانلود بازی Prince Of Persia Classic v2.1 - بازی شاهزاده ایرانی برای اندروید + دیتا فرمت : APK – اندروید 2.2 و بالاتر

chart pie - دانلود بازی Prince Of Persia Classic v2.1 - بازی شاهزاده ایرانی برای اندروید + دیتا حجم : 46 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Prince Of Persia برای اندروید

دانلود دانلود : دانلود دیتا با حجم 184 مگابایت

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR