دانلود YouTube Downloader Pro 5.0.38 – نرم افزار دانلود از یوتیوب

دانلود YouTube Downloader Pro 5.0.38 - نرم افزار دانلود از یوتیوب

دانلود YouTube Downloader Pro

نرم افزار دانلود از یوتیوب

لینک دانلود به دستور کارگروه محترم تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف گردید …

 

YouTube Downloader Pro 5.0.38 ابزار مناسبی برای کسانی می باشد که قصد دارند از خدمات آنلاین فیلم ها استفاده کنند. با استفاده از این برنامه می توانید ویدئوهای سایت یوتوب را دانلود نمایید و براساس دستگاهی که از آن استفاده می کنید فرمت و کیفیت خروجی را تعیین کرده و براحتی در پوشه مقصد دریافت کنید. این برنامه از 150 سایت ویدئویی پشتیبانی می کند. برنامه YouTube Downloader Pro از پروتکل های RTSP و HTTP پشتیبانی می کند. شما می توانید با این برنامه ویدئوهای یتوب را بر روی هر دستگاهی از جمله آی پاد, آی فون, PSP, تلفن های همراه, ویندوز مدیا دریافت کنید و در فرمت های محبوبی نظیر MP4, H.264, AVI, و MPEG ذخیره کنید.

از دیگر ویژگی های نرم افزار YouTube Downloader Pro میتوان به تنظیم فایل های دریافتی قبل از دانلود اشاره کرد به این معنی که می توانید به طور مثال میزان ارسال بیت ویدئو, نرخ فریم, کانال های صوتی, سرعت نموهه برداری و میزان ارسال بیت های صوتی را بر اساس سلیقه تان تنظیم نمایید.با استفاده از این ابزار دانلودر یوتیوب ، شما می توانید تقریبا تمام ویدیوهای آنلاین از تقریبا 150 سایت های ویدیویی مانند یوتیوب ، گوگل ویدئو ، iFilm ، مای اسپیس، DAILYMOTION ، و غیره را دانلود کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Aissesoft Youtibe Downloader Pro را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار  YouTube Downloader Pro:

– امکان دانلود تمامی ویدئوهای آنلاین از بیش از 150 سایت ویدئویی نظیر یوتوب و گوگل ویدئو

– امکان دریافت فایل های ویدئویی در فرمت های دلخواه

– امکان تنظیم پارامترهای خروجی ویدئو

– پیش نمایش فایل های دانلودی در فرمت های انتخابی

– امکان تبدیل ویدئوها به فرمت های پشتیبانی شده در دستگاه های پخش مختلف

– و …

 

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

دانلود Aiseesoft YouTube Downloader Pro 5.0.38 نرم افزار دانلود از یوتوب

 

Aiseesoft YouTube Downloader Pro comes in handy to all those who want to quickly download videos from online services. They can choose the destination folder and the output format they need, depending on the device they want to play the clip on.

 

 

 

note - دانلود YouTube Downloader Pro 5.0.38 - نرم افزار دانلود از یوتیوب فرمت : EXE

chart pie - دانلود YouTube Downloader Pro 5.0.38 - نرم افزار دانلود از یوتیوب حجم : 9.36 مگا بایت

دانلود دانلود : لینک دانلود به دستور کارگروه محترم تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف گردید …

 

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR