آموزش Fatality و فینیشینگ های بازی Mortal Kombat Komplete Edition

آموزش Fatality و فینیشینگ های بازی Mortal Kombat Komplete Edition

 

آموزش Fatality و فینیشینگ های بازی Mortal Kombat Komplete Edition

 

در این پست قصد داریم برای شما کاربران گرامی یاس دانلود آموزش Fatality یا به قول خودمون فینیشینگ ها بازی Mortal Kombat Komplete Edition را قرار دهیم . همگان از دوران سگا با فینیشینگ ها مورتال کمبت آشنا هستیم که یکی از اصلی ترین کارهایی بود که توانست مورتال کمبت را در دل هواداران جا کند مخصوصا با آن محیط دو بعدی . از آن اوایل مورتال کمبت تا به حال چندین نسخه منتشر شده که هرکدام از دیگری بهتر شده است ولی مورتال کمبات توانسته با همان محیط های مبارزه ای مورتال کمبت سگا و محیط سه بعدی و مسابقه های دو بعدی بسیاز پیشرفت کند.

همچنین Fatality ها در این سری از مورتال کمبت با گرافیک بیشتری دیده میشود و سازندگان بازی تغییراتی در Fatality های شخصیت های این بازی محبوب نداده اند . در این آموزش نحوه ی زدن فینیشینگ با هر کارکتر بازی برای دسته و کیبورد قرار داده شده است . پس اگر شما هم یکی از علاقه مندان به Fatality های بازی مورتال کمبت هستید هم اکنون میتوانید آموزش فینشینگ های بازی Mortal Kombat Komplete Edition را از سایت یاس دانلود به صورت مستقم دریافت نمایید.

 

برای دانلود آموزش به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

آموزش Fatality و فینیشینگ های بازی Mortal Kombat Komplete Edition با کیبورد :

 

mortal-kombat-fatality_YasDL.com

 

 

note - آموزش Fatality و فینیشینگ های بازی Mortal Kombat Komplete Edition فرمت : PDF

chart pie - آموزش Fatality و فینیشینگ های بازی Mortal Kombat Komplete Edition حجم : 266 کیلوبایت

دانلود دانلود : دانلود آموزش Fatality بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای دسته

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR