دانلود Passper WinSenior 2.1.0.3 – نرم افزار بازیابی رمز فراموش شده ویندوز

دانلود Passper WinSenior 2.1.0.3 - بازیابی رمز فراموش شده ویندوز

 

دانلود Passper WinSenior

| بازیابی رمز فراموش شده ویندوز |

 

Passper WinSenior 2.1.0.3 نام یک نرم افزار مفید و کاربردی در زمینه بازیابی رمز عبور فراموش شده کاربر در سیستم‌عامل ویندوز است. همه ما در زندگی دیجیتالی خود، حداقل برای یک بار هم که شده با مشکل فراموشی رمز عبور و چالش‌های مربوط به آن رو‌به‌رو شده‌ایم. فراموش کردن رمز عبور در رایانه، در واقع بسته شدن راه‌های دسترسی به کلیه اطلاعات مهم و حیاتی شما در سیستم است که تنها راهکار خروح از چنین شرایطی، عمدتا نصب مجدد سیستم‌عامل (ویندوز) معرفی می‌شود. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی ابزار جدید در خدمت شما عزیزان هستیم که امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید بدون نیاز به نصب مجدد ویندوز، مجددا به میز کار خود دسترسی داشته باشید!

فرقی نمی‌کند که به چه دلیلی امکان ورود به یوزر ویندوز را ندارید؛ زیرا که در هر حالت این برنامه کاربردی و مفید می‌تواند امکان دسترسی دوباره به حساب کاربری‌تان را برای مشا فراهم نماید. قفل شدن سیستم، نیاز به ریست کردن رمز عبور، فراموش کردن پسورد، عدم دسترسی به حساب‌های کاربری و … از جمله مشکلاتی هستند که تماما توسط این برنامه قابل حل بوده و شما می‌توانید در صورت مواجه شدن با هریک از آن‌ها از این ابزار برای حل مشکل خود استفاده نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار Passper WinSenior را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Passper WinSenior :

– امکان ساخت یک یوزر ادمین جدید برای ویندوز

– امکان تغییر دادن رمزهای فراموش شده حساب‌های کاربری

– امکان حذف کردن رمز عبور کاربر مورد نظر

– امکان استفاده به عنوان دیسک نجات بوت حل مشکل در مواقع اضطراری

– قابلیت رایت بر روی CD/DVD/USB

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Passper WinSenior.cover1  300x185 - دانلود Passper WinSenior 2.1.0.3 - نرم افزار بازیابی رمز فراموش شده ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 25 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR