دانلود بازی Portal Knights 1.5.2 – شوالیه‌های پورتال برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Portal Knights 1.5.2 - شوالیه‌های پورتال برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Portal Knights برای اندروید

| بازی شوالیه‌های پورتال برای اندروید + دیتا |

 

Portal Knights 1.5.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی 505GamesSrl است. بازی شوالیه‌های پورتال، در واقع نسخه اندرویدی Portal Knights می‌باشد که در بین گیمرها، از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است. در این بازی، شما باید ماجراجویی مخصوص به خود را در پیش بگیرید و ضمن پشت سر گذاشتن مراحل مختلف، به یک شوالیه بزرگ و افسانه‌ای بدل شوید. در داستان این بازی آمده که صلح از جهان روی برگردانده و وظیفه شما این است که با شکست دادن دشمنان، دوباره صلح را به منطقه بازگردانید. کیفیت گرافیکی قابل تحسین، گیم‌پلی خلاقانه، صداپردازی جذاب و وجود ده‌ها کاراکتر مختلف در این بازی از مهم‌ترین خصوصیات آن به شمار می‌رود.

محوریت داستانی این بازی، در جزایری به تصویر کشیده می‌شود که به صورت معلق در هوا قرار گرفته‌اند. هر یک از این جزایر دارای خصوصیات منحصر به فرد خود بوده و شما نیز می‌توانید با بهره‌گیری از سلاح‌های متنوع، در آنان خودی نشان دهید. علاوه بر این، شما با سه کاراکتر مختلف در بازی سر و کار دارید که هریک از آنان دارای ویژگی‌های خاص خود بوده و می‌توانید از مهارت‌های آنان در پیش‌برد اهداف خود بهره ببرید. هم اکنون می توانید بازی Portal Knights را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Portal Knights :

– امکان حضور در نبردهایی حماسی

– امکان جابه‌جایی در بین جزایر مختلف بازی

– قابلیت شرکت در ماجراجویی‌های مختلف قهرمانان

– امکان به دست آوردن منابع مفید از محیط

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Portal Knights1 150x84 - دانلود بازی Portal Knights 1.5.2 - شوالیه‌های پورتال برای اندروید + دیتا Portal Knights2 150x84 - دانلود بازی Portal Knights 1.5.2 - شوالیه‌های پورتال برای اندروید + دیتا Portal Knights3 150x84 - دانلود بازی Portal Knights 1.5.2 - شوالیه‌های پورتال برای اندروید + دیتا Portal Knights4 150x84 - دانلود بازی Portal Knights 1.5.2 - شوالیه‌های پورتال برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 55 + 614 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR