دانلود بازی Westland Survival 0.10.0 – بقا در غرب وحشی برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Westland Survival 0.10.0 - بقا در غرب وحشی برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Westland Survival برای اندروید

| بازی راننده دیوانه برای اندروید + دیتا |

 

Westland Survival 0.10.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماجرایی از استودیوی بازی سازی Helio ltd است. در این بازی اندرویدی جدید، شما به عنوان یک گاوچران عصر قدیم نقش‌آفرینی می‌کنید که باید در برابر قوانین حاکم بر غرب وحشی، جان سالم به در ببرد. این بازی، در واقع یک شبیه‌سازی بسیار عالی از دنیای غرب مربوط به سال‌های قدیم است که در آن، چشم‌اندازهای جالب توجهی از رویارویی با بومیان آمریکا، مکزیکی‌ها و … به تصویر کشیده می‌شود. عبارت غرب وحشی، به بخشی از تاریخ آمریکا اشاره می‌کند که به دلیل روی دادن جنگ‌های داخلی در این مناطق، بی‌قانونی بیداد می‌کرد.

مشابه با فیلم‌های سبک وسترن، این بازی نیز تمرکز ویژه‌ای بر بیابان‌های نیومکزیکو، استفاده از اسلحه‌های کمری، حضور بومیان آمریکایی و بی‌قانونی دارد. در این بازی، فرصتی برایتان مهیاست تا شما نیز بتوانید به عنوان یکی از بومیان آمریکایی در غرب وحشی، شرایط بقا را برای خود فراهم کنید. البته این کار چندان ساده‌ای برای شما نخواهد بود؛ چرا که گروه‌های گانگستری و بسیاری از سوارکاران ماهر در اوج بی‌قانونی می‌توانند شما را از پای درآورند. هم اکنون می توانید بازی Westland Survival را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Westland Survival :

– امکان ساخت غرب وحشی به دلخواه پلیر

– امکان مبارزه با راهزن‌ها، گانگسترها و …

– قابلیت شکار، جمع‌آوری منابع و … برای زنده ماندن

– امکان سوارکاری با اسب و رویارویی با دشمنان

– کیفیت گرافیکی رضایت‌بخش

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Westland Survival1 150x84 - دانلود بازی Westland Survival 0.10.0 - بقا در غرب وحشی برای اندروید + دیتا Westland Survival3 150x84 - دانلود بازی Westland Survival 0.10.0 - بقا در غرب وحشی برای اندروید + دیتا Westland Survival4 150x84 - دانلود بازی Westland Survival 0.10.0 - بقا در غرب وحشی برای اندروید + دیتا Westland Survival2 1 150x84 - دانلود بازی Westland Survival 0.10.0 - بقا در غرب وحشی برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 59 + 119 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR