دانلود بازی Euro Train Simulator 2017 1.7 – شبیه ساز قطار اروپایی برای اندروید

دانلود بازی Euro Train Simulator 2017 1.7 - شبیه ساز قطار اروپایی برای اندروید

 

دانلود بازی Euro Train Simulator 2017 برای اندروید

| بازی شبیه ساز قطار اروپایی برای اندروید |

 

Euro Train Simulator 2017 1.7 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی iGames Entertainment است. حمل و نقل ریلی، یکی از روش‌های مرسوم برای جابه‌جایی درون و بیرون شهری است که به علت دارا بودن مزایایی همچون عدم آلودگی هوا، صرفه‌جویی در زمان و هزینه و … از محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم برخوردار است. اگر شما نیز از دوست‌داران قطار و سفر با این وسیله جذاب هستید، ما برایتان یک شبیه‌سازی مهیج را آماده کرده‌ایم. در جریان این بازی اندرویدی، شما به عنوان اپراتور هدایت‌کننده قطار نقش‌آفرینی می‌کنید و از نمای داخلی کابین انواع قطارها، می‌توانید یک سفر ایمن و سرگرم‌کننده را تجربه نمایید.

بازی شبیه‌ساز قطار اروپایی 2017، به شما این امکان را می‌دهد که از طریق منظره‌های زیبا و دیدنی قاره اروپا با قطارهایی مختلف حرکت کرده و از تجربه تماشای محیط اطراف به صورت 3 بعدی لذت ببرید. در این بازی، تعداد بسیاری از انواع قطارهای مدرن و سریع‌السیر شبیه‌سازی گردیده‌اند که هریک از آنان دارای ویژگی‌های منحصر به فرد خود هستند. هم اکنون می توانید بازی Euro Train Simulator 2017 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Euro Train Simulator 2017 :

– امکان بازدید از مناطق مختلف قاره اروپا در حین سفرهای درون و برون‌شهری

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه محیط اطراف به صورت 3 بعدی

– قابلیت انتخاب ده‌ها مدل مختلف از قطارهای اروپایی

– کیفیت گرافیکی و صداپردازی واقعی از ریل قطارها

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Euro Train Simulator 20171 150x84 - دانلود بازی Euro Train Simulator 2017 1.7 - شبیه ساز قطار اروپایی برای اندروید Euro Train Simulator 20172 150x84 - دانلود بازی Euro Train Simulator 2017 1.7 - شبیه ساز قطار اروپایی برای اندروید Euro Train Simulator 20173 150x84 - دانلود بازی Euro Train Simulator 2017 1.7 - شبیه ساز قطار اروپایی برای اندروید Euro Train Simulator 20174 150x84 - دانلود بازی Euro Train Simulator 2017 1.7 - شبیه ساز قطار اروپایی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 73 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR