دانلود Avanquest PC Speed Maximizer 5.0.2 – نرم افزار بهینه سازی سرعت سیستم

دانلود Avanquest PC Speed Maximizer 5.0.2 - نرم افزار بهینه سازی سرعت سیستم

 

دانلود Avanquest PC Speed Maximizer

| نرم افزار بهینه سازی سرعت سیستم |

 

Avanquest PC Speed Maximizer 5.0.2 نام نرم افزاری است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند به بهبود سرعت اجرای دستورات در سیستم‌عامل ویندوز کمک کنند. بسیاری از افراد پس از مدتی کار با سیستم، از کاهش سرعت اجرای دستورات در آن گله‌مند هستند. در بسیاری از مواقع، عیب‌یابی دقیق مشکلات به صورت دستی امری زمان‌بر و دشوار است. اگر شما نیز از جمله کاربرانی هستید که به طور روزمره با این رویداد دست و پنجه نرم می‌کنید، ما برایتان نرم افزاری را سراغ داریم که می‌تواند با اسکن و عیب‌یابی سریع، مشکلات موجود را شناسایی و نسبت به رفع آنان اقدام نماید.

این نرم افزار قادر است عاملین اصلی افت سرعت در سیستم را شناسایی کرده و جزئیات مربوط به هریک از آنان را برایتان به نمایش بگذارد. در صورت تمایل می‌توانید به صورت دستی نسبت به رفع آنان اقدام کنید و یا اینکه کلیه این روند را به همین نرم افزار بسپارید! این برنامه به گونه‌ای طراحی شده که حتی کاربران مبتدی کامپیوتر نیز برای کار با آن هیچ مشکلی را نداشته و به آسانی بتوانند نیازهای خود را با آن برطرف کنند. هم اکنون می توانید نرم افزار Avanquest PC Speed Maximizer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Avanquest PC Speed Maximizer :

– امکان پاک‌سازی سریع و آسان رجیستری تنها با یک کلیک

– قابلیت شناسایی فایل‌های زائد و پاک‌سازی آن‌ها

– امکان بهینه‌سازی سرعت استارت‌آپ ویندوز

– توانایی پاک‌سازی فایل‌های موقت و گزارشات بی‌استفاده

– امکان بهینه‌سازی سرعت اجرای دستورات در سیستم

– سازگاری کامل با Windows 10/8.1/8/7

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Avanquest PC Speed Maximizer.cover1  300x200 - دانلود Avanquest PC Speed Maximizer 5.0.2 - نرم افزار بهینه سازی سرعت سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR