دانلود بازی Furious Payback Racing 3.5 – مسابقات اتومبیل رانی خشن برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Furious Payback Racing 3.5 - مسابقات اتومبیل رانی خشن برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Furious Payback Racing برای اندروید

| بازی مسابقات اتومبیل رانی خشن برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Furious Payback Racing 3.5 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های مسابقه‌ای از استودیوی بازی سازی Hammerhead Studio است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به سری بازی‌های اتومبیل‌رانی در خیابان‌های شلوغ هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه این بازی جذاب و مهیج را از دست ندهید. در این بازی، شما به عنوان فردی با نام برایان (Brian) نقش‌آفرینی می‌کنید که با حضور در سناریوهای مختلف اتومبیل‌رانی شهری، چالش‌های مهیج و سرگرم‌کننده‌ای را پشت سر خواهد گذاشت.

سبک اتومبیل‌رانی در این بازی دارای جنبه‌های مختلفی است که از جمله آن‌ها می‌توان به تنش با مجرمان، چالش بر سر زمان، رقابت با دیگران در سطح شهر و … اشاره کرد. تعداد بسیاری از اتومبیل‌ها نیز در این بازی قابل انتخاب هستند که تجربه رانندگی هریک از آنان بسیار مهیج و جذاب خواهد بود. هم اکنون می توانید بازی Furious Payback Racing به همراه نسخه یی نهایت را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Furious Payback Racing :

– کیفیت گرافیکی خیره‌کننده با شبیه‌سازی کلیه آیتم‌ها به صورت 3 بعدی

– امکان هندلینگ و کنترل اتومبیل‌ها بر مبنای فیزیک

– دارا بودن ده‌ها اتومبیل مختلف برای انتخاب

– شبیه‌سازی محیط با جزئیات بسیار

– امکان شخصی‌سازی بخش‌های مختلف هریک از اتومبیل‌ها

– امکان اتومبیل‌رانی در حالات مختلف

– صداپردازی بسیار عالی با توجه به ویژگی‌های فنی هر خودرو

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Furious Payback Racing3 150x94 - دانلود بازی Furious Payback Racing 3.5 - مسابقات اتومبیل رانی خشن برای اندروید + نسخه بی نهایت Furious Payback Racing4 150x94 - دانلود بازی Furious Payback Racing 3.5 - مسابقات اتومبیل رانی خشن برای اندروید + نسخه بی نهایت Furious Payback Racing1 150x94 - دانلود بازی Furious Payback Racing 3.5 - مسابقات اتومبیل رانی خشن برای اندروید + نسخه بی نهایت Furious Payback Racing2 150x94 - دانلود بازی Furious Payback Racing 3.5 - مسابقات اتومبیل رانی خشن برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 88 + 81 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR