دانلود PassFab ToolKit 1.0.0.1 – بازیابی رمز ویندوز و اسناد آفیس

دانلود PassFab ToolKit 1.0.0.1 - بازیابی رمز ویندوز و اسناد آفیس

 

دانلود PassFab ToolKit

| نرم افزار بازیابی رمز ویندوز و اسناد آفیس |

 

PassFab ToolKit 1.0.0.1 نام یک راهکار جدید و بسیار قدرتمند جهت بازیابی رمز ویندوز و صدها فرمت مختلف از اسناد دیجیتالی است! همانطور که می‌دانید این روزها به منظور محافظت از امنیت یک سند، کاربران از روش رمزگذاری آن استفاده می‌کنند. با استفاده از این روش، هیچ فرد دیگری بدون وارد کردن پسورد تعیین شده قادر نخواهد بود که فایل مورد نظر را مشاهده کرده و یا آن را تغییر دهد. اما در برخی از مواقع، این قابلیت به خودی خود فاجعه بزرگ‌تری را رقم می‌زند! چه اتفاقی می‌افتد اگر شما به عنوان صاحب و یا ایجاد کننده یک سند دیجیتالی، پسورد آن را فراموش کنید؟! در چنین مواقعی، تقریبا هیچ کاری از دستتان ساخته نیست و اصولا باید دسترسی به فایل مورد نظر را برای همیشه به فراموشی بسپارید!

اما در این گونه مواقع، برخی راهکارها نیز وجود داشته که کمک شایانی را به کاربران ارائه می‌کنند. از جمله این برنامه‌ها، می‌توان به نرم افزار جدید PassFab ToolKit اشاره کرد. این نرم افزار، کاربر را قادر می‌سازد تا رمز فراموش شده ویندوز را بازیابی نموده و در وهله اول، امکان ورود به سیستم ‌عامل را دوباره فراهم سازد. در ادامه، کاربر می‌تواند رمزهای مربوط به فرمت‌های دیجیتالی Word, Excel, PPT, ZIP, RAR, PDF و بیش از 100 نوع فرمت دیگر را نیز بازیابی کرده و اقدام به مشاهده و یا ویرایش آنان نماید. هم اکنون می توانید نرم افزار PassFab ToolKit را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PassFab ToolKit :

– قابلیت بازیابی رمزهای امنیتی مربوط به فایل‌های Word, Excel, PPT, ZIP, RAR, PDF و …

– پشتیبانی کامل از Windows 10/8.1/8/7/Vista (32/64 bit), XP, 2000

– سازگاری با انواع لپ تاپ‌های Dell, HP, Lenovo, ASUS, Sony, Acer

– توانایی ایجاد یک دیسک ریست پسورد برای بازیابی رمز ادمین

– قابلیت ریست و بازیابی رمز ادمین ویندوز

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PassFab ToolKit.cover1  300x200 - دانلود PassFab ToolKit 1.0.0.1 - بازیابی رمز ویندوز و اسناد آفیس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 198 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR