دانلود TagSpaces 2.9.0 x86/x64 – برچسب گذاری و جستجوی آسان در میان فایل ها

دانلود TagSpaces 2.9.0 x86/x64 - برچسب گذاری و جستجوی آسان در میان فایل ها

 

دانلود TagSpaces

| برچسب گذاری و جستجوی آسان در میان فایل ها |

 

TagSpaces 2.9.0 x86/x64 نام نرم افزاری است که با استفاده از آن، روند جستجو و مدیریت فایل‌ها در محیط سیستم‌عامل ویندوز تسهیل خواهد شد. بسیاری از کاربران، به دلیل عادت به ویندوز اکسپلورر (Windows Explorer)، تاکنون هیچ فایل منیجر دیگری را در ویندوز امتحان نکرده‌اند. ولی شاید بد نباشد که امکانات استاندارد یک فایل منیجر دیگر را هم مورد آزمایش قرار دهید؛ چرا که ممکن است امکانات آن، شما را مجاب کند که برای همیشه با فایل منیجر پیش‌فرض ویندوز خداحافظی کنید! نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان آماده کرده‌ایم، راهکاری کاملا جدید برای سازماندهی فایل‌ها و مدیریت آنان به شیوه‌ای جدید و نوین است.

به کمک این نرم افزار، کاربران قادر خواهند بود تا فایل‌های خود را با سیستم تگ‌گذاری جستجو و پیدا کنند! این قابلیت، در حالت پیش‌فرض در ویندوز وجود نداشته و به همین دلیل، گاهی اوقات جستجوی یک فایل امری زمان‌بر و خسته‌کننده خواهد بود. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان در نظر گرفته‌ایم، قادر است به فایل‌های پرکاربرد شما برچسب اضافه کند تا با انواع کلمات کلیدی بتوان به آنان دسترسی پیدا کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار TagSpaces را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TagSpaces :

– دارا بودن رابط کاربری ساده و بسیار زیبا

– جایگزینی قابل اطمینان برای ویندوز اکسپلورر

– قابلیت مدیریت تصاویر، موزیک‌ها و … به شیوه‌ای مدرن و کاملا جدید

– توانایی جستجوی آسان و سریع در میان فایل‌ها

– برچسب‌گذاری داده‌ها و سازماندهی بهتر

– سازگاری با انواع پلتفرم‌ها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TagSpaces.cover1  300x144 - دانلود TagSpaces 2.9.0 x86/x64 - برچسب گذاری و جستجوی آسان در میان فایل ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 40 + 46 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR