دانلود Apowersoft Photo Viewer 1.1.8 – مدیریت و نمایش آسان تصاویر

دانلود Apowersoft Photo Viewer 1.1.6 - مدیریت و نمایش آسان تصاویر

 

دانلود Apowersoft Photo Viewer

| نرم افزار مدیریت و نمایش آسان تصاویر |

 

Apowersoft Photo Viewer 1.1.8 نام نرم افزاری رایگان و سریع در زمینه مدیریت و نمایش تصاویر در محیط ویندوز است. همانطور که مستحضر هستید، سیستم عامل ویندوز از ابزارهایی پیش‌فرض برای نمایش دادن تصاویر دیجیتالی استفاده می‌کند. یکی از این ابزارها که Windows Photo Viewer نام دارد، از اولین نسخه‌های سیستم‌عامل ویندوز تاکنون نیز در آن وجود داشته است. هرچند که در حال حاضر در سیستم‌عامل ویندوز 10، ابزار پیش‌فرض آن به نرم افزار Photos تغییر یافته، ولی همچنان هم این ابزارها دارای نقاط ضعفی هستند که در برخی مواقع عدم وجود امکانات لازم در آنان، کاربر را آزار می‌دهد.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، ابزاری‌ست که می‌تواند کلیه فرمت‌های گرافیکی مورد نظر شما را در ویندوز به نمایش بگذارد. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند کلیه فرمت‌های گرافیکی رایج از قبیل PSD, RAW, HEIC, JPG, BMP, PNG, TIFF و … را اجرا کرده و نیاز به سایر ابزارهای لازم جهت مشاهده این فرمت‌ها را از بین ببرند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Apowersoft Photo Viewer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Apowersoft Photo Viewer :

– سرعت و سبکی بسیار

– مصرف بهینه منابع سخت افزاری

– پشتیبانی کامل از انواع فرمت‌های PSD, RAW, HEIC, JPG, BMP, PNG, TIFF و…

– قابلیت اجرای فرمت PDF

– امکان تهیه آسان اسکرین شات از محیط سیستم عامل

– قابلیت پردازش گروهی تصاویر به صورت همزمان

– امکان به اشتراک‌گذاری آسان و سریع تصاویر

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Apowersoft Photo Viewer.cover1  300x186 - دانلود Apowersoft Photo Viewer 1.1.8 - مدیریت و نمایش آسان تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR