دانلود X Launcher Prime: Phone X Theme, IOS Control Center 1.1.2 – لانچر آیفون ایکس برای اندروید

دانلود X Launcher Prime: Phone X Theme, IOS Control Center 1.1.2 - لانچر آیفون ایکس برای اندروید

 

دانلود X Launcher Prime برای اندروید

| لانچر آیفون ایکس برای اندروید |

 

X Launcher Prime: Phone X Theme, IOS Control Center 1.1.2 لانچر جدید و بسیار زیبایی است که کاربران دستگاه‌های اندروید به وسیله آن می‌توانند محیط گرافیکی گوشی و تبلت‌های خود را به طور کامل تغییر دهند. اگر شما نیز از رابط کاربری خسته کننده و تکراری دستگاه خود خسته شده‌اید، با استفاده از نرم افزارهای لانچر می‌توانید روح تازه‌ای را به آن ببخشید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان آماده کرده‌ایم، یک لانچر اختصاصی از iOS 11 است که کلیه امکانات و ویژگی‌های این سیستم‌عامل را به اندروید وارد می‌کند!

یکی از ویژگی‌های مهم سیستم عامل iOS 11، تغییر کامل بخش کنترل سنتر (Control Center) آن بود که تغییر و تحولات بسیاری را به خود دید. با استفاده از این برنامه، به شما عزیزن مژده می‌دهیم که شما نیز می‌توانید کنترل سنتر آیفون را در دستگاه‌های اندرویدی خود شبیه‌سازی کنید! از سایر امکانات جذاب این لانچر می‌توان به توانایی مخفی‌سازی اپلیکیشن‌ها، ویجت زیبای آب و هوا، نوتیفای به سبک iOS 11 و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار X Launcher Prime برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار X Launcher Prime :

– نسخه کامل و پرداخت شده (فاقد تبلیغات)

– شبیه‌سازی دقیق و کامل کنترل سنتر iOS 11

– دارا بودن ویجت زیبای آب و هوا

– توانایی مخفی‌سازی برنامه و بازی‌ها

– برخورداری از نوتیفای جدید به سبک iOS 11

– دارا بودن افکت‌های جذاب 3 بعدی

– دارا بودن هزاران والپیر مختلف و زیبا

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

X Launcher Prime1 90x150 - دانلود X Launcher Prime: Phone X Theme, IOS Control Center 1.1.2 - لانچر آیفون ایکس برای اندروید X Launcher Prime2 90x150 - دانلود X Launcher Prime: Phone X Theme, IOS Control Center 1.1.2 - لانچر آیفون ایکس برای اندروید X Launcher Prime3 90x150 - دانلود X Launcher Prime: Phone X Theme, IOS Control Center 1.1.2 - لانچر آیفون ایکس برای اندروید X Launcher Prime4 90x150 - دانلود X Launcher Prime: Phone X Theme, IOS Control Center 1.1.2 - لانچر آیفون ایکس برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 8.25 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR