یاس دانلود | دانلود نرم افزار و بازی

رسول اکرم (ص‌): ما نه براى گرد آوردنِ مال ، که براى انفاقِ آن ، برانگیخته شده ایم .
Minecraft

دانلود گوگل کروم Google Chrome 124.0.6367.79 Final x86/x64 Win/Mac/Linux/Portable

دانلود گوگل کروم Google Chrome Final + Portable + Linux + Mac

 

دانلود گوگل کروم

| مرورگر پرسرعت و قدرتمند گوگل کروم |

 

Google Chrome 124.0.6367.79 Final x86/x64 Win/Mac/Linux/Portable گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنتی متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی گوگل کروم برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد. این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های این برنامه می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود.

مرورگر گوگل کروم شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های Google Chrome می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قابلیت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر می دهد. این برنامه بر روی ویندوز 7 و 8 و 10 و 11 قابل نصب است. هم اکنون می توانید آخرین ورژن و نسخه جدید مرورگر گوگل کروم برای کامپیوتر و ویندوز را از سایت یاس دانلود با لینک مستقیم و به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Wise Disk Cleaner 11.1.1.826 + Portable – نرم افزار پاکسازی هارد دیسک

دانلود Wise Disk Cleaner 9.21 Build 639 + Portable - نرم افزار پاکسازی هارد دیسک

 

دانلود Wise Disk Cleaner

| برنامه پاکسازی هارد دیسک |

 

Wise Disk Cleaner 11.1.1.826 + Portable یک نرم افزار بسیار خوب پاکسازی هارد دیسک برای سیستم عامل ویندوز است. از فایل های هرز و بیهوده در سیستمتان خسته شده اید؟ آیا فضای هاردتان به سرعت پر میشود؟ دوست دارید از شر این مشکلات خلاص شوید؟ شما میتوانید به وسیله ی نرم افزار Wise Disk Cleaner فایل های هرز و بیهوده ای که در سیستمتان هست و به راحتی توسط کاربر قابل شناسایی نیست را پاک کنید و فضای زیادی را آزاد کنید. معمولا این فایل های هرز در پوشه های مخفی و مکان هایی که توسط یک کاربر قابل شناسایی نیست وجود دارد.

همچنین نرم افزار Wise Disk Cleaner میتواند تاریخچه مرورگرهای مختلف مثل Internet Explorer, Chrome, Firefox و Safari browsers را به خوبی پاکسازی کند. علاوه بر این ها میتوانید تاریخچه ویندوز مثل Recycle Bin, Recent Documents, Temporary files و Log files را نیز پاکسازی کند. پس اگر از دوست دارید فضای هارد دیسک بیشتری داشته باشید و از شر فایل های هرز و بیهوده خلاص شوید هم اکنون می توانید برنامه Wise Disk Cleaner را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود IObit Driver Booster PRO 11.4.0.60 + Portable – نرم افزار نصب و آپدیت درایور ها

دانلود IObit Driver Booster PRO 3.0.3.261 - نرم افزار نصب و آپدیت درایور ها

 

دانلود IObit Driver Booster PRO

| نرم افزار نصب و آپدیت درایور ها |

 

IObit Driver Booster PRO 11.4.0.60 + Portable آپدیت درایور ها همیشه جزو یکی از معضلات ویندوز هستش. داریور ها ، نرم افزار هایی هستند که شرکت های سخت افزاری بر روی محصول خود ارائه می دهند تا آن محصول با سیستم عامل های مختلف به خوبی کار کند و از مشکلات آن جلوگیری شود.درایور ها هم مانند دیگر نرم افزار های دیگر که بر روی سیستم نصب می شوند همیشه نسخه ثابت و کلی ندارند و ممکن است شرکت ارائه دهنده چندین بار آن را مورد بروز رسانی قرار دهد و مشکلات و باگ های آنها را حل کند. از این رو هم همیشه ارتباط داشتن با سایت ارائه دهنده مشکل است و همچنین خبر دار شدن از آپدیت آن.

نرم افزار IObit Driver Booster PRO ، برای نصب و آپدیت درایور ها  می باشد که می تواند به خوبی این مشکل شما را حل کند. با این نرم افزار شما قادر خواهید بود به جستجوی آخرین درایور ها و همچنین آپدیت های درایور سیستم خود بدون نیاز به اتلاف وقت دست یابید.تا هم از مشکلات احتمالی آن جلوگیری کنید هم با نسخه بدون مشکل و بروز آن سرعت سیستم و کارایی آن را بالا ببرید. هم اکنون برنامه Driver Booster نصب و آپدیت درایور ها را می توانید از وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Smart Driver Care Pro 1.1.0.5280 – نرم افزار مدیریت و بروزرسانی درایورها

دانلود Smart Driver Care Pro 1.0.0.24971 - نرم افزار مدیریت و بروزرسانی درایورها

 

دانلود Smart Driver Care Pro

| نرم افزار مدیریت و بروزرسانی درایورها |

 

Smart Driver Care Pro 1.1.0.5280 نام یک ابزار جامع و کاربردی در زمینه مدیریت و بروزرسانی درایورها در سیستم است که کاربر به کمک آن می‌تواند نسخه جدید درایورها را از اینترنت دریافت و با چند کلیک ساده اقدام به بروزرسانی آن‌ها کند. همانطور که می‌دانید، هرزگاهی نیاز است که به منظور بهبود عملکرد سخت افزارهای مختلف، درایور آنان را بروزرسانی کنید. شرکت‌های نرم افزاری معمولا به همراه سخت افزار تولیدی خود، یک بسته نرم افزاری تحت عنوان درایور را نیز عرضه می‌کنند که با نصب کردن آن‌ها بر روی سیستم می‌توان هریک از این قطعات را به سیستم شناسایی کرد.

بروزرسانی و نصب درایورها، عملی است که به منظور تشخیص سخت افزار و همچنین بهینه‌سازی عملکرد آن در سیستم انجام می‌گیرد. در حال حاضر اگر کاربر بخواهد درایور سخت افزاری خاصی را از سیستم بروزرسانی کند، باید به وب‌سایت شرکت تولیدکننده سخت افزار مورد نظر مراجعه کرده و ضمن رویارویی با مشکلاتی همچون تحریم و …، تازه‌ترین نسخه از بسته درایورهای موجود را دریافت و نصب کند. در این مطلب، یک ابزار جدید و کاربردی را برای مدیریت درایورها برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که با استفاده از آن بتوانید درایورهای سخت افزار سیستم را شناسایی و تازه‌ترین نسخه از آن را با چند کلیک دریافت و نصب کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Smart Driver Care Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود TeamViewer 15.53.6.0 Win/Mac/Portable – تیم ویور کنترل از راه دور کامپیوتر

دانلود TeamViewer 15.14.5 + Portable - تیم ویور کنترل از راه دور کامپیوتر

 

دانلود تیم ویور TeamViewer

| دانلود نرم افزار تیم ویور – کنترل از راه دور دسکتاپ کامپیوتر |

 

TeamViewer 15.53.6.0 Free Win/Mac/Portable تیم ویور نرم افزاری قدرتمند است که به شما امکان دسترسی به کامپیوترتان را از هر مکان از طریق اینترنت فراهم  می کند ( remote access ). البته برای استفاده از این امکان، روی هر دو کامپیوتر مبدا و مقصد باید نرم افزار TeamViewer نصب شده باشد. نرم افزار تیم ویور چیست؟ با استفاده از این نرم افزار دسترسی به دسکتاپ و کنترل از راه دور کامپیوتر می توانید فایل ها را جا به جا کنید ، چت کنید ، به تعمیر و عیب یابی کامپیوتر مقصد بپردازید یا چیزی را در کامپیوتر مقصد به نمایش بگذارید .

از برنامه TeamViewer می توانید برای برطرف کردن مشکلات دوستان و آشنایان خود با کامپیوترشان از راه دور، ارائه پرزنتیشن از راه دور بر روی کامپیوتر فرد دیگری و همچنین انتقال فایل بین دو کامپیوتر بهره بگیرید . ضمنا می توانید با استفاده از برنامه تیم ویور کامپیوتر دوستان آشنایان را کنترل کنید و یا دسکتاپ خود را به آنها نمایش دهید. یا اینکه بدون نمایش دسکتاپ خود به دیگران و مشاهده دسکتاپشان فقط به نقل و انتقال فایل بپردازید. ارتباطی که از این طریق بین دو کامپیوتر ایجاد می شود کاملا رمز نگاری شده و ایمن می باشد.

این نرم افزار راه حلی مناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش گذارید. شما هم اکنون می توانید ورژن جدید و آخرین نسخه نرم افزار TeamViewer تیم ویور را به همراه کرک و با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

متاسفانه بدلیل تحریم کاربران ایرانی توسط شرکت تیم ویور، نرم افزار های AnyDesk و Ammy Admin بعنوان جایگزین پیشنهاد می شوند.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود FX Draw Tools MultiDocs 24.04.20 x64 – نرم افزار ترسیم اشکال هندسی

دانلود Efofex FX Draw 6.003.5 + Portable - نرم افزار ترسیم اشکال هندسی

 

دانلود FX Draw Tools

| نرم افزار ترسیم اشکال هندسی |

 

Efofex FX Draw Tools MultiDocs 24.04.20 نام نرم افزاری کاربردی و حرفه ای ، در زمینه ترسیم انواع اشکال هندسی است. بسیاری از اساتید دانشگاهی و معلمان مدارس ، به منظور طراحی سوالات خود با ترکیب اشکال هندسی مختلف ، از نرم افزار حرفه ای و کاربردی Efofex FX Draw استفاده می کنند. به کمک این نرم افزار ، شما کاربران به مجموعه ای از ابزارهای پیشرفته و ویژه ، برای ترسیم انواع اشکال و نمودارها دسترسی کامل خواهید داشت.

FX Draw یکی از نرم افزارهای مرتبط با رشته ریاضی است. شما برای ترسیم انواع اشکال مختلف ، می توانید از نرم افزارهای گرافیکی مختلف نیز کمک بگیرید ، اما آنچه FX Draw را از این دسته از نرم افزارها مجزا می کند ، دارا بودن ابزاری خاص و منحصر به فرد برای نیازهای مرتبط با این رشته تحصیلی می باشد. به طور کلی این نرم افزار را می توان یکی از ابزارهای اساسی و مهم برای معلمان و اساتید ریاضی به شمار آورد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Efofex FX Draw را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود FonePaw Android Data Recovery 6.2 – نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی اندروید

دانلود FonePaw Android Data Recovery 1.3.0 - بازیابی اطلاعات اندروید

 

دانلود FonePaw for Android

| نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی اندروید |

 

FonePaw Android Data Recovery 6.2 نام یک نرم افزار قدرتمند جهت بازیابی و ریکاوری اطلاعات و فایل های حذف شده از دستگاه های اندرویدی است. این نرم افزار با یک رابط کاربری یوزر فرندلی و دوست داشتنی ، شما را قادر می سازد در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به بازگردانی داده های حذف شده از اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی کنید. آیا شما هم به تازگی به طور تصادفی بخشی از اطلاعات دستگاه اندرویدی خود را از دست داده اید؟ نگران نباشید ! زیرا FonePaw Android Data Recovery با پشتیبانی از اکثر دستگاه ها و نسخه های جدید اندروید ، می تواند ضمن اسکن دقیق حافظه دستگاه های شما ، انواع داده های حذف شده از دستگاه هایتان را بازگردانی کند.

به کمک این نرم افزار می توانید شماره تلفن های حذف شده خود را از حافظه تلفن یا SDCard در فرمت های VCF/CSV/HTML بازیابی نمایید. همچنین این نرم افزار می تواند مجموعه کامل از مسیج های حذف شده را نیز در قالب یک فایل CSV/HTML بازیابی نماید تا بتوانید سریعاً آنان را به دستگاه های خود ریستور کنید. این نرم افزار با پشتیبانی کامل از دستگاه های مختلف از برندهای معروف نظیر Samsung, HTC, LG, Google, Sony, Motorola, ZTE, Huawei, Asus, Acer و.. یکی از مناسب ترین ابزارها جهت بازیابی اطلاعات حذف شده از دستگاه های اندرویدی شماست. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار FonePaw Android Data Recovery را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Fedora Workstation 40 x86/x64 – سیستم عامل لینوکس فدورا

دانلود Fedora Workstation 24 x86/x64 - سیستم عامل لینوکس فدورا 24

 

دانلود Fedora

| سیستم عامل لینوکس فدورا |

| توزیع جدید لینوکس مبتنی بر فدورا |

| شامل نسخه های Workstation, Server, Cinnamon, LXDE, Xfce |

 

Fedora Workstation 40 سیستم عامل لینوکس فدورا توزیعی جدید از سیستم عامل لینوکس ، مبتنی بر فدورا ، مخصوص دوست داران فدورا است ! فدورا سیستم عاملی کاملا رایگان و زیبا است ، در واقع فدورا مخصوص دوست داران لینوکس و متن باز است ، آن دسته از کاربرانی که دوست دارند بر روی پروژه ای مخصوص با نام Fedora Project کار کنند. این سیستم عامل ، مجموعه ای از اپلیکیشن های کاربردی را متناسب با نیازهای شما با انواع فضای ذخیر هسازی ، حافظه و پردازش فراهم نموده است. فدورا از RPM برای مدیریت پکیج ها استفاده می کند ، دسکتاپ پیش فرض آن GNOME و اینترفیس اصلی آن GNOME Shell است. مسئله رعایت نکات امنیتی نیز یکی از مهم ترین مسائلی است که در انواع توزیع های لینوکسی مورد توجه بسیاری از توسعه دهندگان قرار دارد.

فدورا ، مجموعه ای از اپلیکیشن های کاربردی را نیز همزمان برای شما نصب می کند تا بتوانید انواع نیازهای روزمره خود را با آنان پوشش دهید که از جمله آنان می توان به LibreOffice و Firefox اشاره کرد. به شما پیشنهاد می کنیم در صورتی که شما هم از دوست داران لینوکس و فدورا هستید ، پروژه جدیدی فدورا را به هیچ وجه از دست ندهید و برای یک بار هم که شده آن را امتحان کنید. هم اکنون می توانید نسخه جدید سیستم عامل فدورا را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Subway Surfers 3.28.0 برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Subway Surfers 2.16.2 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Subway Surfers برای اندروید

| + نسخه بی نهایت Mod + نسخه Mega Mod |

 

Subway Surfers 3.28.0 یکی از محبوب ترین بازی های سیستم عامل اندروید می باشد. محال است کسی اندروید داشته باشد و بازی Subway Surfer را تجربه نکرده باشد ! در این بازی که در سبک بازی های بی پایان منتشر شده است ، شما در نقش یک اسکیت باز جوان قرار میگیرید و باید با سرعت تمام مسیر را طی کنید و از تمام موانع عبور کنید. هریک از نسخه‌های این بازی، شما را همراه با این دونده به محیطی کاملا جدید می‌برد که هریک ویژگی‌های خاص خود را دارند.

نسخه جدید این بازی نیز شما را به کشور جدیدی می‌برد که طی آن ماجراجویی‌های متفاوتی را در آن تجربه خواهید کرد.. شما میتوانید بازی Subway Surfers برای موبایل و تبلت اندرویدی خود از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Pale Moon 33.1.0 x86/x64 + Portable – مرورگر پرسرعت پال مون

دانلود Pale Moon 28.0.0.1 x86/x64 + Portable - مرورگر پرسرعت پال مون

 

دانلود Pale Moon

| مرورگر پال مون |

 

Pale Moon 33.1.0 x86/x64 + Portable مرورگر پرسرعتی بر پایه فایرفاکس میباشد. این برنامه سهولت استفاده با بهترین کارایی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. مرورگر پال مون ویژگی های منحصر بفردی دارد که موجب بهینه سازی ارتباط شما با اینترنت میشود و بیش ترین سرعت اتصال را برایتان فراهم می کند. اگر شما نیز به دنبال یک مرورگر جدید و کاربردی برای جستجو در فضای وب و همچنین گشت و گذار دب صفحات دلخواه خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم این نرم افزار جدید و قدرتمند را از دست ندهید.

ثبات مرورگر بسیار بالا بوده و با حفظ سازگاری خود با فایرفاکس بیش تر الحاقیات این مرورگر را به اشتراک می گذارد. این برنامه با وجود اینکه بر پایه فایرفاکس میباشد اما مجموعه خوبی از ویژگی های منحصر بفردی را نیز در اختیارتان می گذارد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن مرورگر Pale Moon را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود