دانلود بازی Super Stick Badminton 1.0.2 – مسابقات بدمینتون برای اندروید

دانلود بازی Super Stick Badminton 1.0.2 - مسابقات بدمینتون برای اندروید

 

دانلود بازی Super Stick Badminton برای اندروید

| بازی مسابقات بدمینتون برای اندروید |

 

Super Stick Badminton 1.0.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ورزشی از استودیوی بازی سازی WerakuGames است. بدمینتون، یکی از ورزش‌های مفید برای سلامتی بدن و از دسته رشته‌های بی‌خطر است که تماشای مسابقات آن جذابیت بسیاری دارد. اگر شما هم از علاقه‌مندان به ورزش بدمینتون هستید، دعوت می‌کنیم که رقابت‌های پرهیجان و جذاب Super Stick Badminton را از دست ندهید. در این بازی اندرویدی جدید، فرصتی برایتان محیاست که خود را به یکی از بهترین بازیکنان این ورزش پرطرفدار تبدیل کنید.

در این بازی اندرویدی، شما در قالب یک کاراکتر تازه‌کار در دنیای بدمینتون پا به میدان می‌گذارید و رفته رفته با کسب مهارت‌های بیشتر، می‌توانید چالشی پرهیجان و جذاب را با سایر پلیرها تجربه کنید. مسابقات تک نفره این بازی، به صورت تورنمنت‌های جهانی برگذار شده و پلیر می‌بایست برای کسب مقام قهرمانی، با 8 ورزشکار حرفه‌ای و مشهور در دنیای بدمینتون وارد رقابت شود. هم اکنون می توانید بازی Super Stick Badminton را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Super Stick Badminton :

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه محیط بازی

– امکان شرکت در تورنمنت‌های جهانی

– امکان شخصی‌سازی کاراکتر بازی

– توانایی شرکت در رقابت‌های آنلاین

– قابلیت کسب جوایز متعدد در طول بازی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Super Stick Badminton1 150x94 - دانلود بازی Super Stick Badminton 1.0.2 - مسابقات بدمینتون برای اندروید Super Stick Badminton2 150x94 - دانلود بازی Super Stick Badminton 1.0.2 - مسابقات بدمینتون برای اندروید Super Stick Badminton3 150x94 - دانلود بازی Super Stick Badminton 1.0.2 - مسابقات بدمینتون برای اندروید Super Stick Badminton4 150x94 - دانلود بازی Super Stick Badminton 1.0.2 - مسابقات بدمینتون برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 90 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR