دانلود Win Toolkit 1.7.0.15 – نرم افزار ساخت ویندوز سفارشی

دانلود Win Toolkit 1.6.0.1 - نرم افزار ساخت ویندوز سفارشی

 

دانلود Win Toolkit

| نرم افزار ساخت ویندوز سفارشی |

 

Win Toolkit 1.7.0.15 نام نرم افزاری مفید و کاربردی به منظور ساخت ویندوز سفارشی است. شما کاربران با استفاده از این نرم افزار می‌توانید بسیاری از گزینه‌ها را مطابق با نیاز خود تغییر داده و سیستم‌عامل خود را تا حد قابل توجهی شخصی‌سازی کنید. به بیان دیگر، شما با استفاده از این نرم افزار می‌توانید فرآیند نصب ویندوز را کاملا شخصی‌سازی و انعطاف‌پذیر کنید. به عنوان مثال، این نرم افزار شما را قادر خواهد ساخت که پکیج‌ها، افزونه‌ها، آپدیت‌ها و … را در فایل نصبی ویندوز بگنجانید و یک سیستم عامل کاملا شخصی‌سازی شده را تحویل بگیرید.

علاوه بر این‌ها، شما می‌توانید ابزارهای اضافی را از سیستم حذف و سایر اپلیکیشن‌ها را مطابق با نیاز خود به آن اضافه کنید. برای مثال، شما می‌توانید ویندوز مدیا پلیر را از نسخه فعلی سیستم‌عامل حذف کرده و یک پلیر دیگر را جایگزین آن کنید تا با نصب این ویندوز، دیگر نیازی به تغییر و یا نصب آن نداشته باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Win Toolkit را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Win Toolkit :

– امکان اضافه کردن درایورها، افزونه‌ها، برنامه‌ها، آپدیت‌ها، تم‌های مختلف و … به ویندوز

– قابلیت ساخت ایمیج‌های ISO و امکان رایت مستقیم آن در دیسک‌های DVD با پشتیبانی از UEFI

– فراهم‌سازی امکان دسترسی به آخرین آپدیت‌های رایگان ویندوز

– قابلیت اضافه و یا حذف کردن بسته‌های زبان از ویندوز

– سازگاری کامل با Windows 7/8/8.1/10

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR