دانلود Asmw PC-Optimizer Pro 2017 10.00 Build 3081 – بهینه سازی سیستم

دانلود Asmw PC-Optimizer Pro 2017 10.00 Build 3081 - بهینه سازی سیستم

 

دانلود Asmw PC-Optimizer Pro

| نرم افزار بهینه سازی سیستم |

 

Asmw PC-Optimizer Pro 2017 10.00 Build 3081 نام یک مجموعه جدید و بسیار قدرتمند به منظور بهینه‌سازی عملکرد سیستم‌های کامپیوتری است. با استفاده از این نرم افزار، کاربران می‌توانند عملکرد بخش‌های مختلف سیستم خود را بهبود بخشیده و از افت سرعت سیستم جلوگیری کنند. این نرم افزار به مجموعه‌ای شامل 30 ابزار مختلف و کاربردی مجهز شده که هریک از آنان می‌توانند عملکرد قسمتی از سیستم را بهبود بخشند. با این برنامه شما می‌توانید اشکالات موجود در رجیستری ویندوز را شناسایی و آنان را تعمیر کنید، همچنین این نرم افزار قادر است فایل‌های زائد و اضافی را در هارد دیسک سیستم شناسایی کرده و نسبت به حذف آنان اقدام کند.

این برنامه با انجام تنظیماتی خاص و بهینه یافته، عملکرد سیستم شما را تا حد قابل ملاحظه‌ای بهبود می‌بخشد تا سیستم به عملکردی مطلوب دست پیدا کند. از دیگر امکانات کاربردی موجود در این نرم افزار می‌توان به مدیریت اپلیکیشن‌های استارت‌آپ، جلوگیری از کرش کردن اپلیکیشن‌ها، افزایش 3 برابری سرعت اینترنت و تعداد دیگری از امکانات مفید اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Asmw PC-Optimizer Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Asmw PC-Optimizer Pro :

– دارا بودن مجموعه‌ای شامل 30 ابزار مختلف و بسیار مفید برای بهبود عملکرد سیستم‌های کامپیوتری

– امکان پاک‌سازی فایل‌های اضافه و زائد از هارد دیسک

– توانایی پاک‌سازی و تعمیر کلیدهای معیوب در رجیستری ویندوز

– امکان جلوگیری از باز شدن پنجره‌های پاپ‌آپ و مدیریت استارت‌آپ ویندوز

– قابلیت پاک‌سازی فعالیت کاربر در فضای اینترنت

– توانایی مدیریت برنامه‌های نصب شده

– قابلیت پاک‌سازی دائم و غیرقابل بازگشت داده‌ها

– امکان بهبود پایداری سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR