دانلود بازی Prehistoric Run Racing 3.6 – ماشین سواری مرد غارنشین برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Prehistoric Run Racing 3.6 - ماشین سواری مرد غارنشین برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Prehistoric Run Racing برای اندروید

| بازی ماشین سواری مرد غارنشین برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Prehistoric Run Racing 3.6 نام یک بازی اندرویدی جدید و موفق، در سبک سری بازی‌های اکشن می‌باشد که به تازگی از سوی کمپانی Atypical Games برای گیمرهای اندرویدی عرضه شده است. به دورانی مربوط به عصر ماقبل تاریخ خوش آمدید! بهترین اتومبیل موجود را از میان گزینه‌های در دسترس انتخاب کرده و رقابتی جذاب را از مسیرهای جنگلی در پیش بگیرید. در این بازی، شما به مجموعه‌ای از ماشین‌های عجیب و غریب دسترسی دارید که هریک از آنان با تجهیزات خاصی از ابزارآلات باستانی ساخته شده‌اند.

محیط این بازی اندرویدی، حال و هوایی مشابه با عصر ماقبل تاریخ داشته و منظره‌های جالبی را برای پلیر به تصویر می‌کشد. مردان غارنشین، دایناسورها، حشرات بزرگ، ماموت‌ها و … از جمله موجوداتی هستند که در این بازی با آنان سر و کار خواهید داشت. مسابقات اتومبیل‌رانی مرد غارنشین، جذابیت‌های خاصی را به همراه دارد که از تجربه آن لذت خواهید برد. هم اکنون می توانید بازی Prehistoric Run Racing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Prehistoric Run Racing :

– امکان تجربه مسابقاتی ماجراجویانه در عصر تاریخی

– دارا بودن 4 اتومبیل مربوط به عصر ماقبل تاریخ

– امکان تجربه 12 مرحله پرهیجان

– قابلیت ملاقات با حیوانات منقرض شده از قبیل ماموت‌ها، دایناسورها و …

– محیط گرافیکی رنگارنگ و صداپردازی عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Prehistoric Run Racing1 150x84 - دانلود بازی Prehistoric Run Racing 3.6 - ماشین سواری مرد غارنشین برای اندروید + پول بی نهایت Prehistoric Run Racing2 150x84 - دانلود بازی Prehistoric Run Racing 3.6 - ماشین سواری مرد غارنشین برای اندروید + پول بی نهایت Prehistoric Run Racing3 150x84 - دانلود بازی Prehistoric Run Racing 3.6 - ماشین سواری مرد غارنشین برای اندروید + پول بی نهایت Prehistoric Run Racing4 150x84 - دانلود بازی Prehistoric Run Racing 3.6 - ماشین سواری مرد غارنشین برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 53 + 51 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR