دانلود بازی Turbo FAST 2.1.19 – مسابقه حلزون ها برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Turbo FAST 2.1.19 - مسابقه حلزون ها برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Turbo FAST برای اندروید

| بازی مسابقه حلزون ها برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Turbo FAST 2.1.19 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های مسابقه ای از استودیوی بازی سازی PIKPOK است. همیشه که نباید مسابقات نفس‌گیر و پرهیجان را بین اتومبیل‌ها و یا موتورسیکلت‌ها شاهد بود! گاهی حتی حلزون‌ها هم می‌توانند به تکنولوژی پیشرفته‌ای مجهز بوده و با یکدیگر رقابت کنند! در بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، حلزون‌ها برای کسب مقام قهرمانی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. از این جهت شما نیز می‌بایست به عنوان یکی از پرادعاترین حلزون‌ها، پا به میدان رقابت گذاشته و خودی نشان دهید.

بازی توربو فست، دارای یک گیم‌پلی جذاب و هیجان‌انگیز است که پلیرها را تا مدت‌ها با خود سرگرم می‌کند. این بازی تاکنون بیش از 100 میلیون مرتبه از سوی پیمرهای گوگل پلی دانلود شده و به عنوان یکی از بازی‌های پرطرفدار مارکت اندروید شناخته می‌شود. هم اکنون می توانید بازی Turbo FAST را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Turbo FAST :

– قابلیت شرکت در رقابت حلزون‌های پرسرعت

– دارا بودن 13 مسیر متنوع برای رانندگی

– توانایی رقابت با دوستان

– امکان ارتقای تجهیزات

– قابلیت ثبت رکوردهای جهانی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Turbo FAST1 150x84 - دانلود بازی Turbo FAST 2.1.19 - مسابقه حلزون ها برای اندروید + پول بی نهایت Turbo FAST2 150x84 - دانلود بازی Turbo FAST 2.1.19 - مسابقه حلزون ها برای اندروید + پول بی نهایت Turbo FAST3 150x84 - دانلود بازی Turbo FAST 2.1.19 - مسابقه حلزون ها برای اندروید + پول بی نهایت Turbo FAST4 150x84 - دانلود بازی Turbo FAST 2.1.19 - مسابقه حلزون ها برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 98 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR