دانلود Deskshare My Screen Recorder 5.32 – فیلمبرداری از صفحه نمایش

دانلود Deskshare My Screen Recorder Pro 5.0 - فیلمبرداری از صفحه نمایش

 

دانلود Deskshare My Screen Recorder

| نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش |

 

Deskshare My Screen Recorder 5.32 نام نرم افزاری است که می‌تواند تمامی دستورات و فعالیت‌های شما در محیط سیستم‌عامل ویندوز را در قالب فایل‌های ویدیویی با فرمت‌های گوناگون برایتان ضبط کند. تمامی نرم افزارهایی را که در ویندوز اجرا می‌کنید، در این فایل ویدیویی ضبط شده و این فرآیند همراه با ضبط صدای پس‌زمینه نیز امکان‌پذیر است. به عنوان مثال شما می‌توانید از این نرم افزار برای ساخت یک ویدیوی آموزشی خاص استفاده کنید و با میکروفون، راهنمای صوتی را نیز با صدای خودتان به آن اضافه کنید.

نرم افزار مذکور می‌تواند فایل ویدیویی نهایی را در فرمت‌های AVI, WMV, Flash, MP4 ذخیره سازد تا بتوانید آن را در انواع شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. یکی دیگر از امکان مهم و کاربردی این نرم افزار، امکان رایت مستقیم ویدیوهای آموزشی بر روی دیسک‌های CD/DVD است، بطوریکه با وارد کردن این دیسک به کامپیوتر مقصد، فایل آموزشی به صورت خودکار پخش می‌شود. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Deskshare My Screen Recorder Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Deskshare My Screen Recorder :

– قابلیت فیلمبرداری از صفحه نمایش در فرمت‌های AVI, WMV, Flash, EXE, MP4

– امکان فیلم‌برداری تمام صفحه و یا کپچر از قسمتی از صفحه

– قابلیت ساخت ویدیوهای تایم‌لپس

– پشتیبانی از صفحه‌های چندنمایشگره

– امکان های‌لایت کردن حرکات و کلیک‌های ماوس

– قابلیت ترسیم نوشتار بر روی صفحه نمایش با رنگ‌های مختلف

– قابلیت زمان‌بندی برای شروع خودکار فرآیند ضبط

– امکان انتشار مستقیم در کانال یوتیوب

– قابلیت تولید صفحات HTML و کارگذاری فایل ویدیویی در آن

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 117 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR