دانلود iSeePassword Windows Password Recovery Pro 2.6.2.2 + Portable – بازیابی پسورد ویندوز

دانلود iSeePassword Windows Password Recovery Pro 2.6.2.2 + Portable - بازیابی پسورد ویندوز

 

دانلود iSeePassword Windows Password Recovery Pro

| نرم افزار بازیابی پسورد ویندوز |

 

iSeePassword Windows Password Recovery Pro 2.6.2.2 + Portable نام نرم افزاری کاربردی، به منظور ریست کردن پسورد مدیریت یا کاربران در سیستم عامل ویندوز است. همانطور که می‌دانید سیستم عامل ویندوز در قسمت مدیر کاربران، امکان تعریف رمز عبور برای ورود به سیستم را تعبیه کرده است. این قسمت علاوه بر امکانات امنیتی فوق‌العاده‌ای که برای کاربران فراهم می‌کند یک عیب بسیار بزرگ داردو آن هم این است که در صورت فراموش کردن پسورد، فاجعه‌ای بزرگ در انتظار کاربر خواهد بود. البته این مورد در مورد اکانت آنلاین در ویندوز 8 به بالا صدق نمی‌کند، اما در مورد اکانت‌های محلی و همچنین یوزر اکانت‌های ویندوزهای قدیمی‌تر، فراموشی رمز یک مشکل جدی است.

در این مطلب از سایت یاس دانلود،‌ با معرفی نرم افزاری حرفه‌ای و قدرتمند،‌ در زمینه بازیابی پسورد صحیح ورود به ویندوز در خدمت شما هستیم. همچنین توسط این برنامه می‌توانید رمز عبور فراموش شده سیستم را حذف کنید. از این رو در صورت فراموشی رمز سیستم عامل، دیگر نیازی نیست که ویندوز را مجدداً نصب کنید! هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار iSeePassword Windows Password Recovery Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار iSeePassword Windows Password Recovery Pro :

– امکان بازیابی رمز کاربر ادمین یا سایر کاربران بدون نیاز به نصب مجدد سیستم عامل

– امکان حذف کردن رمز ورود به ویندوز

– قابلیت ساخت اکانت مدیر

– رفع مشکلات ورود به ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 69 + 71 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR