دانلود Memory Locker 3.1.1 – جلوگیری از بسته شدن اجباری برنامه ها در اندروید

دانلود Memory Locker 3.1.1 - جلوگیری از بسته شدن اجباری برنامه ها در اندروید

 

دانلود Memory Locker برای اندروید

| نرم افزار جلوگیری از بسته شدن اجباری برنامه ها در اندروید |

| نیازمند روت |

 

Memory Locker 3.1.1 نام نرم افزاری مفید و بسیار کارآمد ، برای شما کاربرانی است که با مالتی تسکینگ در گوشی یا تبلت اندرویدی تان بسیار سر و کار دارید ! Memory Locker اپلیکیشن جدیدی است که از بسته شدن اجبار برنامه ها یا بازی ها در پس زمینه جلوگیری می کند ، در برخی موارد سیستم عامل اندروید به طور خودکار اپلیکیشن های در حال اجرا در پس زمینه را به دلیل کاهش فضای در دسترس مموری به طور اجباری می بندد ، اما نرم افزار Memory Locker به عنوان راهکاری حرفه ای و قدرتمند ، قادر است این ویژگی را برای اپلیکیشن های دلخواه شما غیرفعال سازد تا نرم افزارها و بازی های مورد نظرتان هیچ گاه بسته نشوند !

احتمالا برای شما هم پیش آمده که در حال بررسی تایم لاین اینستاگرام خود بوده باشید و با دریافت یک پیام در اپلیکیشن تلگرام ، برنامه را به طور موقت در پس زمینه رها سازید و به تلگرام سوئیچ کنید ، در حالت عادی زمانی که شما به اینستاگرام برگردید می بایست همه چیز از جایی ادامه پیدا کند که از برنامه خارج شده بودید ؛ اما در مواقعی سیستم عامل اندروید با توقف اجباری برنامه های پس زمینه ، این روند را متوقف ساخته و شما بعد از ورود مجدد به اینستاگرام متوجه می شوید همه چیز به حالت اول بازگشته است. به کمک برنامه ای که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان تدارک دیده ایم ، می توانید اپلیکیشن ها را به مدت چند روز (بدون محدودیت) در حالت اجرا نگه دارید و جلوی بسته شدن اجباری آنان را بگیرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Memory Locker را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

memory-locker1 memory-locker2 memory-locker3 memory-locker4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR