دانلود Ashampoo Backup Pro 14.09 x86/x64 – بک آپ گیری از اطلاعات

دانلود Ashampoo Backup Pro 11.10 - بک آپ گیری از اطلاعات

 

دانلود Ashampoo Backup

| نرم افزار بک آپ گیری از اطلاعات |

 

Ashampoo Backup Pro 14.09 x86/x64 نرم افزاری جدید ، قدرتمند و حرفه ای ، در زمینه بک آپ گیری از اطلاعات شما در دنیای داده های کامپیوتری است. امروزه بحث امنیت داده و نگهداری از آنان ، به یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران کامپیوتری تبدیل شده است. بسیاری از کاربران حجم عظیمی از داده ها را در هارد دیسک رایانه و یا لپ تاپ های خود نگهداری می کنند ، این اطلاعات می تواند شامل تصاویر خاطره انگیز و یا فیلم های مورد علاقه آن ها باشد. یا در مواردی ، این اطلاعات می تواند به اطلاعاتی حیاتی و مهم نظیر اسناد و … مرتبط باشد. در چنین مواردی ، مسلئه بک آپ گیری از اطلاعات بسیار لازم و ضروری شمارده می شود. تصور کنید بر حسب یک اتفاق یا تصادف ، اطلاعات خود را از دست بدهید ! از این رو دارا بودن نسخه ای پشتیبان از داده ها ، امری ضروری به شمار می رود. Ashampoo Backup Pro ، نرم افزاری است که می تواند به خوبی در این زمینه ایفای نقش کند.

در بک آپ گیری با نرم افزار Ashampoo Backup Pro ، انتخاب با شماست ؛ یک فایل؟ یک درایو؟ یا کل هارد دیسک؟! نسخه جدید این نرم افزار ، با پشتیبانی کامل از 10 نوع مختلف از حافظه های ذخیره سازی از قبیل هارد دیسک ها اینترنال و اکسترنال ، مموری کارت ها ، فلش مموری ها ، هاردهای SSD ، حافظه های دوربین های دیجیتال و … ، به شما این امکان را می دهد که نسخه های پیشتیبان از داده های خود را با حجمی 50% کمتر از حجم واقعی شان ذخیره سازی کنید. علاوه بر این ها ، شما به منظور کسب اطمینان از امنیت داده های خود و دسترسی آسان به آنان در هر نقطه ای از دنیا ، می توانید بک آپ های خود را در سرویس های دراپ باکس یا گوگل درایو آپلود کرده و در هر زمانی از دستگاه های مختلف به آنان دسترسی پیدا کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Ashampoo Backup را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Ashampoo Backup Pro :

– قابلیت بک آپ گیری از انواع حافظه های فلش مموری ، هارد دیسک ها ، مموری کارت ها و…

– پشتیبانی کامل از انواع فضاهای ابری نظیر وان درایو ، گوگل درایو ، دراپ باکس و…

– همزمان سازی خودکار و زمان بندی شده با رمزگذاری حرفه ای داده ها

– دسترسی سریع به بک آپ ها در یک درایو مجازی در Windows Explorer

– اشغال فضایی با حجم 50% کمتر نسبت به داده های اصلی

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 100 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR