دانلود Apowersoft Phone Manager (ApowerManager) 3.1.9 – نرم افزار مدیریت گوشی اندروید

دانلود Apowersoft Phone Manager PRO 2.4.3 - نرم افزار مدیریت گوشی اندروید

 

دانلود Apowersoft Phone Manager PRO

| نرم افزار مدیریت گوشی اندروید |

 

Apowersoft Phone Manager PRO (ApowerManager) 3.1.9 یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت تلفن های همراه در حال حاظر موجود در بازار می باشد که غالبا با دو سیستم عامل قدرتمند اندروید و IOS سازگاری کامل دارد.شما به راحتی می توانید توسط این نرم افزار محتوای دستگاه هوشمند خود را مشاهده و مدیریت کرده و همچنین از پیام ها , مخاطبین , برنامه ها , بوک مارک ها , تماس های از دست رفته , تصاویر پس زمینه , فایل های چند رسانه  و ….. فایل پشتیبان تهیه و آن ها را در صورت نیاز و در هر زمانی باز گردانی کنید. از قابلیت های منحصر به فرد این برنامه می توان به شناسایی خودکار تلفن هوشمند شما و هم چنین روت کردن آن تنها با یک کلیک اشاره کرد.کافیست تلفن همراه خود را با کابل مخصوص به رایانه متصل کرده و با یک کلیک آن را روت کنید.

این برنامه برای انتقال داده های شما از درگاه های امن استفاده می کند و هنگام کپی کردن و یا انتقال اطلاعات هیچ یک از اطلاعات شما از بین نرفته و یا توسط ویروس ها و هکر ها به سرقت نمی رود.علاوه بر این می توانید هم زمان دو دستگاه هوشمند را به رایانه متصل کرده و هر دوی آن ها را به صورت هم زمان مدیریت کنید.هم اکنون می توانید نرم افزار Apowersoft Phone Manager PRO را به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Apowersoft Phone Manager PRO :

–  تشخیص خودکار دستگاه با تمامی اطلاعات موجود

–  انتقال تمام فایل ها از دستگاه های تلفن به کامپیوتر و بالعکس

–  سازگاری کامل و گزینه های مختلف و مرتبط بر اساس سیستم های ios و اندروید

–  پشتیبان گیری از انواع داده ها و انتقال آن ها به رایانه شخصی

–  مدیریت عکس ها و فایل های چند رسانه ای مختلف

–  بازگرداندن فایل های پشتیبان از تلفن همراه

–  قابلیت مدیریت همزمان دو دستگاه متصل به رایانه

و …

 

( برای مشاهده در ابعاد بزرگ بر روی عکس کلیک نمایید )

Apowersoft Phone Manager PRO.2



مهرگان آی‌تی


Apowersoft Phone Manager PRO 2.4.3

Apowersoft Phone Manager, one of the best mobile management software available on the market right now, is fully compatible with the two dominant smartphone operating systems – iOS and Android. It allows you to manage, transfer, view, restore, backup mobile or tablet files including messages, contacts, apps, bookmarks, call logs, wallpapers, songs, videos, etc easily on PC.

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : exe
  • حجم : 72 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR