دانلود بازی Football Empire 1.0 – امپراطوری فوتبال برای اندروید

دانلود بازی Football Empire 1.0 - امپراطوری فوتبال برای اندروید

 

دانلود بازی Football Empire برای اندروید

| بازی امپراطوری فوتبال برای اندروید |

 

Football Empire 1.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ورزشی و استراتژیک از استودیوی بازی سازی Digamore Entertainment است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به مدیریت و سرمربی‌گری یک باشگاه فوتبالی هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم با دانلود بازی امپراطوری فوتبال یک ماجراجویی بسیار پرهیجان را تجربه کنید. در امپراطوری فوتبال، شما علاوه بر مدیریت باشگاه فوتبال، می‌بایست تمامی فعالیت‌های دیگر مرتبط با آن را نیز خودتان به دست بگیرید.

کار خود را از فضایی دور افتاده از مرکز شهر آغاز می‌کنید. این محل را می‌توان به عنوان مکان احداث استادیوم دلخواه خود انتخاب کرده و امپراطوری خود را از همین مکان آغاز نمایید. در ادامه می‌توانید با جذب بازیکنان جدید، آنان را در زمینه مختلف آموزش دهید تا در رقابت‌های پیش روی فصل، همواره پیروز میادین باشند. هم اکنون می توانید بازی Football Empire را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Football Empire :

– قابلیت تاسیس استادیوم فوتبال در یک منطقه محروم از شهر

– امکان آموزش و تمرین دادن بازیکنان

– قابلیت بهینه‌سازی تیم برای شرکت در رقابت‌های جام جهانی

– امکان بازی با دوستان و یا حریفانی واقعی از سراسر دنیا

– قابلیت افزایش سطح باشگاه فوتبالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Football Empire1 150x84 - دانلود بازی Football Empire 1.0 - امپراطوری فوتبال برای اندروید Football Empire2 150x84 - دانلود بازی Football Empire 1.0 - امپراطوری فوتبال برای اندروید Football Empire3 150x84 - دانلود بازی Football Empire 1.0 - امپراطوری فوتبال برای اندروید Football Empire4 150x84 - دانلود بازی Football Empire 1.0 - امپراطوری فوتبال برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 31 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR