دانلود eXtreme Games Manager 1.0.4.4 – نرم افزار مدیریت بازی ها

دانلود eXtreme Games Manager 1.0.4.4 - نرم افزار مدیریت بازی ها

 

دانلود eXtreme Games Manager

| نرم افزار مدیریت بازی ها |

 

eXtreme Games Manager 1.0.4.4 نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند برای آن دسته از عزیازنی است که علاقه بسیاری به انجام بازی‌های کامپیوتری و یا موبایلی دارند. به کمک این برنامه، شما می‌ـوانید مجموعه کامل بازی‌های موجود در کالکشن خود را در قالب یک لیست دقیق و کامل در محیط نرم افزار وارد کنید و در هر زمان که لازم بود، در میان آنان جستجو کنید. شما می‌توانید از این نرم افزار برای مدیریت مجموعه بازی‌های خود و یا مدیریت مغازه‌های فروش محصولات کامپیوتری استفاده کنید.

به کمک این نرم افزار، دیگر نیازی نخواهد بود که برای کسب اطلاع از موجود بودن یا نبودن یک بازی، ساعت‌ها در قفسه به دنبال دیسک‌های آن بگردید. در واقع شما می‌توانید یک بار برای همیشه لیست کاملی از موجودی بازی‌های خود و تعداد آنان را در این نرم افزار به ثبت برسانید و از این پس با یک جستجوی بسیار ساده کامپیوتری در میان مجموعه خود، به عناوین دلخواه‌تان دسترسی پیدا کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار eXtreme Games Manager را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار eXtreme Games Manager :

– دارا بودن رابط کاربری زیبا و قابل فهم

– مناسب برای مدیریت بازی‌های کامپیوتری، پلی‌استیشن، ایکس باکس و …

– قابلیت درج اطلاعات دقیق از هریک از بازی‌ها

– امکان درج تاریخ، توضیحات، کاور بازی‌ها، سازنده و …

– قابلیت دانلود اطلاعات مفید مربوط به هریک از بازی‌های به صورت خودکار

– امکان جستجوی آسان در میان مجموعه بازی‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 27 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR