دانلود بازی Steampunk Syndicate 2 1.0.9 – برجک دفاعی 2 برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Steampunk Syndicate 2 1.0.9 - برجک دفاعی 2 برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Steampunk Syndicate 2 برای اندروید

| بازی برجک دفاعی 2 برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Steampunk Syndicate 2 1.0.9 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های استراتژیک از استودیوی بازی سازی Stereo7 Games است. اگر شما نیز از دسته طرفداران سری بازی‌های استراتژیک و دفاع برجکی هستید، احتمالا به خوبی با سری بازی‌های Steampunk Syndicate آشنایی دارید. نسخه ابتدایی این بازی جذاب، بیش از 1 میلیون مرتبه از سوی گیمرها در گوگل پلی دانلود گردید و به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این سبک تبدیل شد. دنیایی جذاب و مبتنی بر واقعیت در پیش روی شماست که هیولاها، برجک‌های دفاعی، سلاح‌ها، آسمان‌خراش‌های چشم‌گیر و … از مهم‌ترین چشم‌اندازهای آن هستند.

در بازی دفاع برجکی 2، شما با تعداد انبهوی از انواع دشمنان بی‌رحم سر و کار دارید که می‌بایست با کارگذاری برجک‌های متنوع با قابلیت‌های دفاعی منحصر به فرد، در برابر آنان ایستادگی کنید. شما می‌توانید با کارگذاری برجک‌های آتش‌افکن و یا بمب‌افکن، دشمنان خود را از منطقه دور کرده و در نبردها پیروز باشید. هم اکنون می توانید بازی Steampunk Syndicate 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Steampunk Syndicate 2 :

– دارا بودن 40 مرحله پرهیجان و چالش‌برانگیز

– دارا بودن 5 برجک قابل ارتقا

– قابلیت شخصی‌سازی ربات استیم‌پانک

– دارا بودن 2 قهرمان مختلف و قابل ارتقا

– طراحی فوق‌العاده محیط بازی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Steampunk Syndicate 21 150x84 - دانلود بازی Steampunk Syndicate 2 1.0.9 - برجک دفاعی 2 برای اندروید + پول بی نهایت Steampunk Syndicate 22 150x84 - دانلود بازی Steampunk Syndicate 2 1.0.9 - برجک دفاعی 2 برای اندروید + پول بی نهایت Steampunk Syndicate 23 150x84 - دانلود بازی Steampunk Syndicate 2 1.0.9 - برجک دفاعی 2 برای اندروید + پول بی نهایت Steampunk Syndicate 24 150x84 - دانلود بازی Steampunk Syndicate 2 1.0.9 - برجک دفاعی 2 برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 82 + 80 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR