دانلود برنامه جامع رضوی – نرم افزار جامع درباره امام رضا (ع) برای اندروید

دانلود برنامه جامع رضوی - نرم افزار جامع درباره امام رضا (ع) برای اندروید

 

دانلود جامع رضوی برای اندروید

| نرم افزار جامع درباره امام رضا (ع) برای اندروید |

 

جامع رضوی نسخه 1.1.1 نام یک نرم افزار فارسی و مذهبی است که به عنوان اپلیکیشنی جامع درباره امام رضا (ع) در مارکت‌های فارسی زبان عرضه می‌گردد. اگر شما نیز به دنبال اطلاعات بیشتری از امام رضا (ع) هستید، ما برای شما یک نرم افزار جامع و کاربردی را در نظر گرفته‌ایم که اطلاعات کامل و مفید را در این باره در اختیارتان قرار می‌دهد. این اپلیکیشن، شرح کاملی از زندگینامه این امام بزرگوار را در اختیار شما می‌گذارد که از جمله آن می‌توان متون روان با قابلیت تنظیم فونت، دارا بودن تصاویر مرتبط، فایل‌های صوتی، تصویری و … اشاره کرد.

امروزه حرم رضوی، در ایران و در شهر مشهد مقدس واقع شده و سالانه زیارتگاه میلیون‌ها مسلمان از کشورهای مختلف است. اگر شما نیز دوست دارید که همواره با استفاده از یک اپلیکیشن جامع، به فضائل، کرامات، احادیث، زیارتنامه‌ها، اشعار و مجموعه تصاویر مرتبط با امام رضا (ع) دسترسی داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم برنامه جامع رضوی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار جامع رضوی برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار جامع رضوی :

– دارا بودن زندگینامه جامع امام رضا (ع)

– دارا بودن شرح کاملی از فضائل و کرامات امام رضا همراه با منبع

– امکان دسترسی به احادیق امام رضا (ع)

– دارا بودن زیارتنامه امام رضا (ع)

– دارا بودن گالری عکس و فیلم

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

JameeRazavi1 85x150 - دانلود برنامه جامع رضوی - نرم افزار جامع درباره امام رضا (ع) برای اندروید JameeRazavi2 85x150 - دانلود برنامه جامع رضوی - نرم افزار جامع درباره امام رضا (ع) برای اندروید JameeRazavi3 85x150 - دانلود برنامه جامع رضوی - نرم افزار جامع درباره امام رضا (ع) برای اندروید JameeRazavi4 85x150 - دانلود برنامه جامع رضوی - نرم افزار جامع درباره امام رضا (ع) برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 14.82 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR