دانلود Freehand Painter 0.93 + Portable – نرم افزار نقاشی حرفه ای

دانلود Freehand Painter 0.93 + Portable - نرم افزار نقاشی حرفه ای

 

دانلود Freehand Painter

| نرم افزار نقاشی حرفه ای |

 

Freehand Painter 0.93 + Portable به شما این قابلیت را می‌دهد که نقاشی‌هایی زیبا و چشم‌نواز را در دنیای دیجیتال خلق کنید! اکنون وقت آن رسیده که قلمو و رنگ‌های خود را کنار گذاشته و خلاقیت خود را در محیطی دیجیتالی نرم افزارهای کامپیوتری به اجرا بگذارید. نکته بسیار مهم در مورد نرم افزار Freehand Painter این است که کاربر می‌تواند نقاشی‌های خود را به صورت برداری ترسیم کند؛ این بدان معناست که در انتهای کار، می‌ـوان نقاشی را تا هر میزان به طور دلخواه بزرگ‌نمایی کرد. این نرم افزار ضمن پشتیبانی کامل از کامپیوترهای لمسی، کاربر را قادر می‌سازد خلاقیت خود را از نوک انگشتان بر روی صفحه نمایش لمسی خود پیاده‌سازی کند.

رابط کاربری این برنامه، بسیار ساده و کاربرپسند طراحی شده است و کاربر به سادگی می‌تواند قلمو و یا رنگ‌های دلخواه خود را انتخاب و ایده‌های ذهنی‌اش را بر روی صفحه پیاده کند. شما با امکان تنظیم سایز و رنگ قلم، قادر هستید نقاشی‌های خود را به صورت وکتورهای گرافیکی ایجاد و آنان را در انواع فرمت‌های گرافیکی ذخیره‌سازی کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Freehand Painter را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Freehand Painter :

– امکان ایجاد آثار هنری قابل توجه

– امکان ساخت تصاویر گرافیکی وکتور در نهایت سادگی

– قابلیت تهیه خروجی در قالب فرمت‌های JPG, PNG, GIF, BMP و …

– امکان ساخت طراحی‌های ذهنی در نمای فول اسکرین

– دارا بدون مجموعه‌ای متنوع از انواع رنگ‌ها

– دارا بودن قابلیت انتخاب و تنظیم سایز قلم‌ها

– قابلیت تنظیم شفافیت رنگ‌ها

– امکان ترسیم نقاشی در کامپیوترهای لمسی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6 + 8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR