دانلود بازی Drag Battle Racing 3.21.10 – اتومبیل رانی درگ برای اندروید + نسخه بی نهایت + دیتا

دانلود بازی Drag Battle Racing 3.15.48 - اتومبیل رانی درگ برای اندروید + نسخه بی نهایت + دیتا

 

دانلود بازی Drag Battle Racing برای اندروید

| بازی اتومبیل رانی درگ برای اندروید + نسخه بی نهایت + دیتا |

 

Drag Battle Racing 3.21.10 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های مسابقه ای از استودیوی بازی سازی Ice Storm است. بازی اتومبیل رانی درگ، تاکنون با تعداد دانلود بیش از 5 میلیون مرتبه، توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را در مارکت گوگل پلی کسب کند. اگر شما نیز از علاقمندان به سری بازی‌های اتومبیل‌رانی و تجربه هیجان‌های بسیار بالا هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم این بازی اندرویدی جدید و حرفه‌ای را از دست ندهید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی‌های درگ، امکان تعویض دنده خودرو به صورت دستی است. شبیه‌سازی بسیار دقیق این قابلیت در بازی Drag Battle Racing، محبوبیت آن را دوچندان کرده است!

کسب مقام قهرمانی در مسابقات درگ، مشروط به این است که شما در لحظاتی صحیح دنده را تعویض کنید و با این کار، به شتاب مناسبی برای پیشی گرفتن از حریفان خود دست یابید. محیط گرافیکی منحصر به فرد، صداپردازی عالی، دارا بودن مجموعه‌ای متنوع از انواع اتومبیل‌ها و امکان شخصی‌سازی خودروها از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید بازی Drag Battle Racing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Drag Battle Racing :

– طراحی حرفه‌ای مجموعه‌ای متنوع از انواع اتومبیل‌ها

– امکان تعویض دستی دنده

– دارا بودن محیط گرافیکی چشم‌گیر

– صداپردازی عالی

– امکان شخصی‌سازی خودروها

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Drag Battle Racing1 150x84 - دانلود بازی Drag Battle Racing 3.21.10 - اتومبیل رانی درگ برای اندروید + نسخه بی نهایت + دیتا Drag Battle Racing2 150x84 - دانلود بازی Drag Battle Racing 3.21.10 - اتومبیل رانی درگ برای اندروید + نسخه بی نهایت + دیتا Drag Battle Racing3 150x84 - دانلود بازی Drag Battle Racing 3.21.10 - اتومبیل رانی درگ برای اندروید + نسخه بی نهایت + دیتا Drag Battle Racing4 150x84 - دانلود بازی Drag Battle Racing 3.21.10 - اتومبیل رانی درگ برای اندروید + نسخه بی نهایت + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 127 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR