دانلود بازی Sniper Elite 4 Deluxe Edition 1.5.0 برای PC

دانلود بازی Sniper Elite 4 Deluxe Edition برای PC

 

دانلود بازی Sniper Elite 4 برای کامپیوتر

| بازی تک‌تیرانداز خبره 4 |

| همراه با کرک معتبر و رسمی STEAMPUNKS |

| همراه با تمامی DLCها |

| نسخه کم حجم FitGirl 1.5.0 + All DLCs + Multiplayer + Dedicated Server اضافه شد… |

 

Sniper Elite 4 Deluxe Edition بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2017 توسط Rebellion ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، نسخه چهارم بازی تک‌تیرانداز خبره نیز کرک شد! این بازی کامپیوتری محبوب که در فوریه 2017 عرضه شد، اکنون بعد از گذشت چند ماه سرانجام از سوی یکی از گروه‌های هکری معتبر کرک شد و در فضای اینترنت قرار گرفت. وب‌سایت یاس‌دانلود، مفتخر است به عنوان یکی از اولین وب‌سایت‌های فارسی‌زبان، این بازی حرفه‌ای و پر سر و صدا را با لینک‌های مستقیم در خدمت شما گیمرهای عزیز و گرامی قرار دهد. اگر شما نیز علاقمندان به جنگ جهانی دوم و بازی‌های این سبکی باشید، تک‌تیرانداز خبره 4 شما را حیرت‌زده خواهد کرد! بسیاری از شخصیت‌های تاریخی در این بازی حضور دارند که از جمله آنان می‌توان به شبیه‌سازی فوق دقیق آدولف هیتلر (Adolf Hitler)، رهبر آلمان نازی اشاره کرد. در این بازی، شما در نبردهای جنگ جهانی دوم، از نمای سوم شخص نقش‌آفرینی می‌کنید و بخشی از این نبرد تاریخی و فراموش نشدنی خواهید بود. بازی‌های کامپیوتری با محوریت جنگ‌های جهانی، همواره طرفدارانی سرسخت داشته و کمپانی‌های بازی‌سازی، در عناوین مختلف سعی داشته‌اند تا بهترین جلوه را از آن به تصویر بکشانند. بازی تک‌تیرانداز خبره 4، یکی از جدیدترین عناوین این سبک از بازی‌های کامپیوتری است که شما را با نمایی کاملا جدید از جنگ جهانی دوم آشنا می‌سازد.

نسخه چهارم این بازی کامپیوتری، شما را با جدیدترین تکنولوژی‌های پردازش گرافیکی، در قلب هرج و مرج‌های جنگ جهانی دوم قرار می‌دهد. سفری به شبه جزیره زیبای ایتالیا؛ از جنگل‌های سرسبز و قدیمی آن گرفته تا سرزمین‌های کوهستانی و البته سازه‌های غول پیکر‌ آلمان‌های نازی! محور داستانی بازی، ادامه‌ای بر روند داستانی تک‌تیرانداز نخبه 3 است. کارل فیربورن (Karl Fairburne)، ضمن پیوستن به گروهی از مردان و زنان مقاومت، می‌بایست اصلی‌ترین تهدید علیه متحدان در اروپا را پیش از وقوع خنثی کند. دارا بودن ساعت‌ها گیم‌پلی و محوریت داستانی عمیق و سرگرم‌کننده، از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی کامپیوتری به شمار می‌روند. دارا بودن انواع سلاح‌ها، وسایل نقلیه، تجهیزات نظامی، درگیری‌های تن‌به‌تن و همچنین امکان تیراندازی از خفا نیز از جمله مواردی هستند که محبوبیت این بازی را تا بالاترین حد ممکن افزایش داده‌اند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Sniper Elite 4 Deluxe Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Sniper Elite 41 300x169 - دانلود بازی Sniper Elite 4 Deluxe Edition 1.5.0 برای PC Sniper Elite 42 300x169 - دانلود بازی Sniper Elite 4 Deluxe Edition 1.5.0 برای PC

 

Sniper Elite 43 300x169 - دانلود بازی Sniper Elite 4 Deluxe Edition 1.5.0 برای PC Sniper Elite 44 300x169 - دانلود بازی Sniper Elite 4 Deluxe Edition 1.5.0 برای PC

 

Sniper Elite 45 300x169 - دانلود بازی Sniper Elite 4 Deluxe Edition 1.5.0 برای PC Sniper Elite 46 300x169 - دانلود بازی Sniper Elite 4 Deluxe Edition 1.5.0 برای PC

 

Sniper Elite 47 300x169 - دانلود بازی Sniper Elite 4 Deluxe Edition 1.5.0 برای PC Sniper Elite 48 300x169 - دانلود بازی Sniper Elite 4 Deluxe Edition 1.5.0 برای PC

 

این بازی، شامل نسخه اصلی و کرک شده همراه با DLCهای زیر است:

Sniper Elite 4– Cold Warfare Winter Expansion Pack
Sniper Elite 4– Urban Assault Expansion Pack
Sniper Elite 4– Deathstorm Part 2: Infiltration
Sniper Elite 4– Allied Forces Rifle Pack
Sniper Elite 4– Night Fighter Expansion Pack
Sniper Elite 4– Deathstorm Part 1: Inception
Sniper Elite 4– Silent Warfare Weapons Pack
Sniper Elite 4– Covert Heroes Character Pack
Sniper Elite 4– Target F hrer
Sniper Elite 4– Camouflage Rifles Skin Pack
Sniper Elite 4– Season Pass

 

تریلر بازی Sniper Elite 4 : 

 

 



مهرگان آی‌تی


FitGirl Features

Based On SNIPER.ELITE.4.DELUXE.EDITION.V1.5.0-STEAMPUNKS & SNIPER.ELITE.4.DEDICATED.SERVER.V1.5.0-STEAMPUNKS ISO Releases: Stp-Se4v150.Iso (56,068,876,288 Bytes) & Stp-Se4v150ds.Iso (12,495,489,024 Bytes)
All Released Dlcs Included And Activated
Sniper Elite 4 Language Selector V1 (SE4LS) By Sorrow Included
100% Lossless & MD5 Perfect: All Files Are Identical To Originals After Installation
NOTHING Ripped, NOTHING Re-Encoded
Selective Download Feature: You Can Skip Downloading And Installing Of Multiplayer/Dedicated Server Files And Languages You Don’t Need (English/Polish And Both Chineses Included By Default)
ATTENTION! Solo Survivor SP Mode Requires MP Files Installed, So Consider This When Deciding (Not) To Download Those Files
Significantly Smaller Archive Size (Compressed From Cumulative 63.9 To 24.3~26.5 GB, Depending On Selected Components)
Installation Takes 40-60 Minutes (Depending On Your System And Selected Components)
After-Install Integrity Check So You Could Make Sure That Everything Installed Properly
HDD Space After Installation: Up To 67 GB (~67 GB During Installation)
Use “Language Changer.Bat” In Game Root To Change The Game Language If You Installed The Game In Non-English And Want To Play In English
At Least 2 GB Of Free RAM (Inc. Virtual) Required For Installing This Repack

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64-bit Windows 7, 64-bit Windows 8.1 or 64-bit Windows 10
Processor: Intel CPU Core i3-2100 or AMD Equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD Radeon HD 7870 (2GB) or NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB)

سیستم پیشنهادی :

OS: 64-bit Windows 7, 64-bit Windows 8.1 or 64-bit Windows 10
Processor: Intel CPU Core i7-3770 or AMD Equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 970 / AMD GPU Radeon RX 480

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– ابتدا آنتی ویروس تون رو غیر فعال نمایید.

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– بازی را نصب کنید. (در این مرحله از بازی، امکان کپی کردن خودکار کرک نیز وجود دارد.)

– بازی را از طریق شرتکات Keygenerator در دسکتاپ و یا به صورت دستی با یکی از فایل‌های stp-se4dx11.exe/stp-se4dx12.exe اجرا کنید.

نکته 1: stp-se4dx11.exe/stp-se4dx12.exe را متناسب با نسخه دایرکت‌ایکس سیستم اجرا کنید.

نکته 2: اگر در حین نصب، کپی خودکار کرک را انتخاب نکرده‌اید، می‌بایست محتویات فولدر STEAMPUNKS را در محل نصب بازی کپی کنید.

نکته 3: لینک‌های دانلود نسخه STEAMPUNKS تنها تا تاریخ 20 مرداد 96 اعتبار دارند و بعد از آن از سرورهای سایت حذف خواهند شد.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 51 + 27.4 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR