دانلود بازی Mine Survival 1.3.5 – بقا در معدن برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Mine Survival 1.3.5 - بقا در معدن برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Mine Survival برای اندروید

| بازی بقا در معدن برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Mine Survival 1.3.5 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ماجرایی از استودیوی بازی‌سازی WILDSODA است. در این بازی اندرویدی، شما به عنوان یکی از آخرین بازمانده‌های نابودی دنیا هستید! زامبی‌ها به دنیا حمله‌ور شده و از هیچ تلاشی برای گسترش هرچه بیشتر این بیماری دریغ نمی‌کنند. شما در محیطی زندگی می‌کنید که می‌بایست با جمع‌آوری آیتم‌های مختلف، با استفاده از آنان ابزارهایی پیشرفته بسازید و از خودتان در برابر زامبی‌ها محافظت کنید. در این بازی شما می‌بایست با دقت بر نشان‌گرهای نیازهای حیات از جمله وضعیت گرمای بدن، آب و … ، همواره وضعیت خود را برای بقا در این مکان مورد سنجش قرار دهید.

اولین قدم خود را با انتخاب مکانی برای شروع کار آغاز کنید، در این محل می‌بایست امکانات مناسبی برای ادامه زندگی از جمله آب و سایر منابع در دسترس باشد. اکنون با استفاده از وسایلی که در اطراف پیدا می‌کنید، می‌بایست ساختمان‌ها و ابزارهای مورد نظرتان را بسازید. البته توجه داشته باشید که سر و کله‌ی زامبی‌ها در تاریکی شب پیدا خواهد شد! منظور بقا در چنین شرایطی، لازم است که از پیشروی زامبی‌ها را با کارگذاری دیوار، تله و … جلوگیری کنید. هم اکنون می توانید بازی Mine Survival را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Mine Survival1 150x84 - دانلود بازی Mine Survival 1.3.5 - بقا در معدن برای اندروید + پول بی نهایت Mine Survival2 150x84 - دانلود بازی Mine Survival 1.3.5 - بقا در معدن برای اندروید + پول بی نهایت Mine Survival3 150x84 - دانلود بازی Mine Survival 1.3.5 - بقا در معدن برای اندروید + پول بی نهایت Mine Survival4 150x84 - دانلود بازی Mine Survival 1.3.5 - بقا در معدن برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 61 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR