دانلود gBurner Virtual Drive 5.0 – نرم افزار ساخت درایو مجازی

دانلود gBurner Virtual Drive 4.4 - نرم افزار ساخت درایو مجازی

 

دانلود gBurner Virtual Drive

| نرم افزار ساخت درایو مجازی |

 

gBurner Virtual Drive 5.0 نام یک نرم افزار جدید و رایگان، به منظور ساخت و مدیریت درایوهای مجازی CD/DVD در سیستم‌عامل ویندوز است. به کمک این نرم افزار، شما کاربران به آسانی می‌توانید از نرم افزارها و بازی‌های نیازمند دیسک، بدون نیاز به وارد کردن آنان به درایو CD/DVD استفاده کنید. در واقع به کمک این برنامه، شما می‌توانید بدون نیاز به وارد کردن دیسک‌های CD/DVD، همواره به آنان دسترسی داشته باشید. امروزه نرم افزارهای مجازی سازی بسیاری برای دیسک‌های CD/DVD وجود دارند، یکی از ابزارهای شناخته شده در این زمینه DEAMON Tools است.

gBurner Virtual Drive نیز همانند DEAMON Tools، قادر است از انواع دیسک‌های CD/DVD را مجازی‌سازی کند. با عمل مجازی سازی دیسک‌های خود، شما می‌توانید از محتویات دیسک‌هایتان، بدون نیاز به وارد کردن آنان به سیستم استفاده کنید. در واقع با استفاده از این کار، شما می‌توانید به داده‌های موجود در دیسک‌های مورد نظرتان، همانند یک دیسک واقعی استفاده کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار gBurner Virtual Drive را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار gBurner Virtual Drive :

– سازگاری با ایمیج‌های مختلف رایج از جمله ISO, GBI, DAA, NRG, MDF, BIN, UIF, ISZ, ASHDISC, DMG, GI, BWI, IMG, CDI, PDI, NCD, LCD, CIF, P01, PXI, C2D, FCD, VDC

– حجم بسیار اندک در مقایسه با نرم‌افزارهای مشابه

– سازگاری با انواع دیسک‌های CD/DVD

– مجازی‌سازی ساده و سریع

– امکان ساخت 16 درایو مجازی مختلف

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR