دانلود بازی DEAD PLAGUE Zombie Outbreak 0.9.2 – شیوع ویروس زامبی برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی DEAD PLAGUE Zombie Outbreak 0.9.2 - شیوع ویروس زامبی برای اندروید

 

دانلود بازی DEAD PLAGUE Zombie Outbreak برای اندروید

| بازی شیوع ویروس زامبی برای اندروید + پول بی نهایت |

 

DEAD PLAGUE Zombie Outbreak 0.9.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی GameSpire Ltd است. چند ماه قبل، یک مرکز تحقیقاتی مخفی، ویروس «طاعون مرگ» را به طور تصادفی در دنیا منتشر کرد. به محض راه‌یابی این ویروس کشنده به طبیعت، انسان‌های بسیاری به آن مبتلا شدند. همانطور که از نام این بیماری پیداست، فرجام آن مرگ است. اما مهم‌ترین تفاوت این ویروس با طاعون در این است که مردگان، بعد از مرگ دوباره از جای برخواسته و به زامبی‌هایی عصبانی تبدیل می‌شوند.

محیط گرم استوایی، ویروس را با سرعت بسیار بیشتری گسترش می‌بخشد. تا جایی که کنترل کردن آن از سوی دانشمندان شکست خورده و دنیا و نژاد بشریت رو به نابود پیش‌روی می‌کند. حال شما به عنوان یکی از اعضای سازمان BIOCORP، وظیفه دارید که در برابر این ویروس و اثرات ناشی از آن جلوگیری به عمل آورید. هم اکنون می توانید بازی DEAD PLAGUE Zombie Outbreak را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی DEAD PLAGUE Zombie Outbreak :

– داستان بازی تک‌نفره و معماها و موانع سرگرم‌کننده

– دارا بودن مجموعه‌ای متنوع از انواع سلاح‌ها

– حضور انواع مختلفی از زامبی‌ها

– نورپردازی و صداپردازی بسیار عالی

– پرداش گرافیکی مبتنی بر واقعیت

 

تصاویری از محیط بازی :

 

DEAD PLAGUE Zombie Outbreak1 150x94 - دانلود بازی DEAD PLAGUE Zombie Outbreak 0.9.2 - شیوع ویروس زامبی برای اندروید + پول بی نهایت DEAD PLAGUE Zombie Outbreak2 150x94 - دانلود بازی DEAD PLAGUE Zombie Outbreak 0.9.2 - شیوع ویروس زامبی برای اندروید + پول بی نهایت DEAD PLAGUE Zombie Outbreak3 150x94 - دانلود بازی DEAD PLAGUE Zombie Outbreak 0.9.2 - شیوع ویروس زامبی برای اندروید + پول بی نهایت DEAD PLAGUE Zombie Outbreak4 150x94 - دانلود بازی DEAD PLAGUE Zombie Outbreak 0.9.2 - شیوع ویروس زامبی برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 98 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR