دانلود بازی Crash of Cars 1.5.22 – تصادف ماشین ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Crash of Cars 1.1.03 - تصادف ماشین ها برای اندروید

 

دانلود بازی Crash of Cars برای اندروید

| بازی تصادف ماشین ها برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Crash of Cars 1.5.22 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اتومبیل‌رانی است که توسط استودیوی بازی سازی Not Doppler برای کاربران گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی عرضه می‌گردد. این بازی در همین مدت کم توانسته با تعداد دانلود بیش از 5 میلیون مرتبه، امتیاز 4.5 را به طور میانگین به خود اختصاص دهد. اگر شما نیز از طرفداران سری بازی‌های اکشن و مسابقه‌ای هستید، بازی تصادف ماشین‌ها مخصوص خودتان است! این بار شما می‌توانید هیجانی بسیار واقعی از ماشین‌های جنگی را در قالب یک بازی اندرویدی تجربه کنید!

در این بازی 4 نقشه مختلف برای برای مسابقه و نبرد با دیگران وجود دارد، از آنجا که بازی به صورت مولتی پلیر است، شما می‌توانید با بازیکنان واقعی از سراسر جهان به رقابت پرداخته و با استفاده از 30 اتومبیل مختلف با دیگران تصادف کنید. البته دقت داشته باشید که برای نابود کردن اتومبیل‌های دیگران به خودتان هم آسیب خواهید زد! اما همواره می‌توانید با امکانات قابل خریداری، به خودروی خود توانایی‌های جدیدتر اضافه کرده و به نابودی دشمنان و مخالفان بپردازید. هم اکنون می توانید بازی Crash of Cars را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Crash of Cars :

– دارا بودن 4 نقشه مختلف برای بازی کردن

– امکان آنلاک 30 مدل مختلف از اتومبیل‌ها

– 30 پوسته مختلف برای شخصی‌سازی اتومبیل‌ها

– امکان استفاده از توپ، منجنیق و سایر قدرت‌های ویژه برای اتومبیل‌ها

– امکان بازی تک نفره

– قابلیت رقابت با پلیر‌های آنلاین

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Crash of Cars1 150x84 - دانلود بازی Crash of Cars 1.5.22 - تصادف ماشین ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Crash of Cars2 150x84 - دانلود بازی Crash of Cars 1.5.22 - تصادف ماشین ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Crash of Cars3 150x84 - دانلود بازی Crash of Cars 1.5.22 - تصادف ماشین ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Crash of Cars4 150x84 - دانلود بازی Crash of Cars 1.5.22 - تصادف ماشین ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 142/101 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR