دانلود بازی FlatOut 4 Total Insanity برای PC

دانلود بازی FlatOut 4 Total Insanity برای PC

 

دانلود بازی FlatOut 4 Total Insanity برای کامپیوتر

| بازی فلت اوت 4: جنون سرعت |

| نسخه CODEX |

 

FlatOut 4 Total Insanity بازی جدیدی در سبک مسابقه ای می باشد که در سال 2017 توسط Kylotonn ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما هم از علاقمندان به سری بازی‌های اتومبیل‌رانی مسابقه‌ای باشید، بازی FlatOut 4 Total Insanity شما را به وجد خواهد آورد! اکنون شما می‌ـوانید با استفاده از انواع اتومبیل‌های حرفه‌ای و بسیار مدرن، در محیط‌ها و شهرهایی متنوع به رانندگی پرداخته و از لذت تماشای بخش‌های مختلف جهان لذت ببرید. پلیر می‌تواند به سلیقه‌ی خود، با تعداد 27 اتومبیل مختلف وارد رقابت با دیگران شده و آنان را به سلیقه خود شخصی سازی کند.

این بازی در مجموع تعداد 20 مسیر مختلف را برای رانندگی در اختیار شما می‌گذارد و در حالت‌های گوناگون می‌توانید تجربیات رانندگی خود را با انواع اتومبیل‌ها به نمایش بگذارید. به طور کلی در این بازی تعداد 12 راننده مختلف تعبیه شده‌اند که شما می‌توانید به دلخواه خود آنان را انتخاب و با استفاده از اتومبیل‌هایی متنوع به رقابت با سایرین بپردازید.  هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی FlatOut 4 Total Insanity را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

FlatOut 4 Total Insanity1 300x169 - دانلود بازی FlatOut 4 Total Insanity برای PC FlatOut 4 Total Insanity2 300x169 - دانلود بازی FlatOut 4 Total Insanity برای PC

 

FlatOut 4 Total Insanity3 300x169 - دانلود بازی FlatOut 4 Total Insanity برای PC FlatOut 4 Total Insanity4 300x169 - دانلود بازی FlatOut 4 Total Insanity برای PC

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows ® 7 64bit
Processor: Intel® Core i3 / AMD Phenom™ II X2
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 650 / AMD Radeon™ HD 7750
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB Available Space
Sound Card: DirectX Compatible Soundcard

سیستم پیشنهادی :

    OS: Windows® 10 64bit
Processor: Intel® Core i5 / AMD FX 8150
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 780 / AMD Radeon™ R9 290 2 GB
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB Available Space
Sound Card: DirectX Compatible Soundcard

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 7.34 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR