دانلود بازی Angry Birds Evolution 2.9.2 – تکامل پرندگان خشمگین برای اندروید + نسخه مود + دیتا

دانلود بازی Angry Birds Evolution 1.1.0 - تکامل پرندگان خشمگین برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Angry Birds Evolution برای اندروید

| بازی تکامل پرندگان خشمگین برای اندروید + نسخه مود + دیتا |

 

Angry Birds Evolution 2.9.2 شروعی دوباره بر سری بازی های پرندگان خشمگین است ! خودتان را برای پرندگانی بی اعصاب تر از همیشه آماده کنید ، چرا که دیگر خبری از پرندگانی کارتونی با شکل و شمایل ابتدایی نیست ! این بار پرندگان داستان بازی تکامل پیدا کرده و در قالب کاراکترهای تکامل یافته ایفای نقش خواهند کرد ! امروزه کمتری کسی را می توان پیدا کردن که با سری بازی های پرندگان عصبانی آشنا نباشد ، ایده ای ناب و بسیار محبوب که در میان بازی های کامپیوتری و موبایلی به سرعت محبوب شد و کمپانی Rovio Entertainment Ltd را به موفقیتی مثال زدنی رساند. پس از عرضه نسخه های متعدد از این بازی ، سرانجام نسخه تکامل یافته ای از پرندگان خشمگین ارائه شده است که کاراکترهای قدیمی آن را دستخوش تغییراتی بسیار می کند ؛ حال پرندگان خشمگین دوباره برگشته اند ، خودتان را برای ساخت یک تیم جنگی رویایی آماده کنید.

در تکامل رندگان خشمگین ، تعداد 300 کاراکتر جدید از پرنده ها دوباره طراحی شده و به محیط بازی رنگ و لعاب تازگی بخشیده اند ، خوک های سبز رنگ بازی این بار مجدداً در جزیره هستند و می بایست عقب نشینی را به مقاومت ترجیح دهند ، از این رو شما می بایست با تشکیلی تیمی قدرتمند از پرندگان خشمگین ، آنان را مجبور به پذیرش شکست کنید. نبردهایی بسیار بزرگ و نفس گیر در راه هستند ، شما حتی می توانید دوستان خود را به چالش دعوت کرده و در این رقابت های آنلاین خودی نشان دهید. هم اکنون می توانید بازی Angry Birds Evolution را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

angry-birds-evolution1 angry-birds-evolution2 angry-birds-evolution3 angry-birds-evolution4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 50/330 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR